زمان معرفی گوشی گلکسی S22 FE سامسونگ فاش شد - تکفارس 
زمان معرفی گوشی گلکسی S22 FE سامسونگ فاش شد - تکفارس 
زمان معرفی گوشی گلکسی S22 FE سامسونگ فاش شد - تکفارس 

زمان معرفی گوشی گلکسی S22 FE سامسونگ فاش شد

افشین نوری
۲۴ دی ۱۴۰۱ - 14:37
گلکسی S22 FE

تاکنون شایعات ضد و نقیضی درباره گلکسی S22 FE سامسونگ وجود داشته است و برخی‌ گزارش‌ها به احتمال لغو شدن معرفی آن اشاره داشتند. حالا اطلاعات جدیدی درباره آن فاش شده است که شایعات قبلی را رد می‌کنند. 

گوشی گلکسی S22 FE قرار بود جایگزین گلکسی S21 FE شود اما با توجه با شایعات موجود به نظر می‌رسید که سامسونگ امسال این گوشی را معرفی نخواهد کرد. 

حالا یک افشاگر مطرح فاش کرده است که این گوشی به احتمال زیاد معرفی خواهد شد اما این اتفاق کمی دیرتر خواهد افتاد. به گفته این افشاگر، گلکسی S22 FE در سه ماهه اول ۲۰۲۳ معرفی نخواهد شد و شاید چند ماه بعد از معرفی سری گلکسی S23 معرفی شود. بد نیست بدانید که گلکسی S20 FE هشت ماه بعد از معرفی سری گلکسی S20 و گوشی گلکسی S21 FE یازده ماه بعد از معرفی سری گلکسی S21 رونمایی شدند. بنابراین گلکسی S22 FE نیز ممکن است چند ماه بعد از معرفی سری گلکسی S23 معرفی شود. 

لذا با توجه به اطلاعات امروز می‌توانیم بگوییم که گلکسی S22 FE در رویداد آنپکد ماه آینده که در روز اول فوریه برگزار خواهد شد معرفی نخواهد شد. در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم که سامسونگ چه فکرهایی در سر دارد و این گوشی میان‌رده را چه زمانی معرفی خواهد کرد.

منبع: Notebookchek

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید