گلکسی S22 FE احتمالاً به جای گلکسی A74 معرفی خواهد شد - تکفارس 
گلکسی S22 FE احتمالاً به جای گلکسی A74 معرفی خواهد شد - تکفارس 

گلکسی S22 FE احتمالاً به جای گلکسی A74 معرفی خواهد شد

افشین نوری
۴ دی ۱۴۰۱ - 10:49
گلکسی S22 FE

سامسونگ اوایل امسال گوشی گلکسی S21 FE را بعد از تاخیرهای فراوان معرفی کرد اما حالا شایعات زیادی درباره مدل بعدی این گوشی یعنی گلکسی S22 FE وجود دارد و خیلی‌ها معتقدند که این گوشی احتمالا معرفی نخواهد شد.

به نظر می‌رسد برخلاف شایعات موجود، سامسونگ همچنان روی گوشی گلکسی S22 FE کار می‌کند و احتمالا آن را اوایل سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد کرد. هرچند شایعات اولیه وجود این گوشی را تایید کرده بودند اما بعد شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه این گوشی اصلا معرفی نخواهد شد.

حالا یک افشاگر با نام کاربری OreXda ادعا کرده است که گلکسی S22 FE به‌زودی به همراه ایرباد گلکسی بادز ۲ لایو معرفی خواهد شد. نکته جالب اینکه یک افشاگر دیگر به نام Dohyun Kim نیز این موضوع را تایید کرده است.

چند روز پیش فاش شد که سامسونگ خط تولید سری گلکسی A7x را برای همیشه تعطیل خواهد کرد و ما سال آینده شاهد معرفی گلکسی A74 نخواهیم بود. این خبرها نشان می‌دهد که سامسوتگ به فک ایجاد تغییراتی در استراتژی معرفی گوشی‌های میان‌رده خود است و این موضوع ممکن است شامل مدل‌های FE نیز بشود.

البته یک افشاگر به نام RGcloudS گفته است که سامسونگ احتمالا  گلکسی S22 FE را جایگزین گلکسی A74 خواهد شد. این گوشی ظاهرا مجهز به تراشه اگزینوس ۲۳۰۰ و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود. اگر این خبر صحت داشته باشد ما احتمالا با یکی از بهترین گوشی‌های بازار در بخش دوربین روبه‌رو خواهیم بود. ‌

بد نیست بدانید که سامسونگ گوشی گلکسی S21 FE را با دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی معرفی کرد. بنابراین S22 FE از جهت بسیار پیشرفته خواهد بود. ضمنا RGcloudS گفته است که ‌قیمت این گوشی در محدوده قیمتی گلکسی A73 یعنی حدود ۵۰۰ دلار خواهد بود. این د حالیست که گلکسی S21 FE به قبمت ۷۰۰ دلار عرضه شد.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که برنامه سامسونگ برای سال آینده چیست؟

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.