مشخصات کلیدی گلکسی M54 5G در گیک بنچ فاش شد - تکفارس 
مشخصات کلیدی گلکسی M54 5G در گیک بنچ فاش شد - تکفارس 
مشخصات کلیدی گلکسی M54 5G در گیک بنچ فاش شد - تکفارس 

مشخصات کلیدی گلکسی M54 5G در گیک بنچ فاش شد

مهدی حلوائی
۸ آذر ۱۴۰۱ - 18:47
گلکسی M54 5G

گلکسی M54 5G امروز در دیتابیس گیک بنچ مشاهده و مشخصات کلیدی آن فاش شد. همچنین برگه‌ی مشخصات و رندرهای این گوشی، که به عنوان جانشین گلکسی M53 5G به بازار عرضه می‌شود، ماه گذشته منتشر شده بود.

در حالی که گزارش‌های قبلی به استفاده‌ی گلکسی M54 5G از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ اشاره کرده بودند اما بر اساس اطلاعات فاش‌شده در گیک بنچ، این گوشی از مادربرد s5e8835 بهره برده که استفاده‌ی آن از یکی از تراشه‌های اگزینوس سامسونگ را نشان می‌دهد. پیش‌بینی می‌شود که تراشه‌‌ی این گوشی همان اگزینوس ۱۳۸۰ بوده که سامسونگ از مدت‌ها پیش قصد معرفی آن را داشته است.

گلکسی M54 5G

بر اساس لیست منتشرشده در دیتابیس گیک بنچ، تراشه‌ی گوشی گلکسی M54 5G دارای چهار هسته با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز، چهار هسته با فرکانس ۲ گیگاهرتز و تراشه‌ی گرافیکی Mali-G68 است. این گوشی همچنین از ۸ گیگابایت رم بهره برده و به همراه رابط کاربری One UI 5.0 (مبتنی بر اندروید ۱۳) به بازار عرضه می‌شود. گلکسی M54 5G در آزمایش‌‌های گیک بنچ موفق به دریافت نمره‌ی تک‌هسته‌ای ۷۵۰ و چندهسته‌ای ۲،۶۹۶ شد.

بر اساس گزارش‌های قبلی، گلکسی M54 5G از نمایشگر امولد ۶.۶۷ اینچی با وضوح +FHD، نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز بهره برده و ترکیب دوربین‌های آن نیز شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، ماکروی ۵ مگاپیکسلی و سلفی ۳۲ مگاپیکسلی می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۲۵ واتی اشاره کرد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید