جزئیات بیشتری از ردمی K60E فاش شد - تکفارس 
جزئیات بیشتری از ردمی K60E فاش شد - تکفارس 
جزئیات بیشتری از ردمی K60E فاش شد - تکفارس 

جزئیات بیشتری از ردمی K60E فاش شد

مهدی حلوائی
۷ آذر ۱۴۰۱ - 08:17
شیائومی 12T

وب‌سایت Xiaomiui امروز اطلاعات تازه‌ای را در خصوص گوشی ردمی K60E منتشر کرد. در حالی که گفته می‌شد این گوشی همان ردمی K60 اکستریم است اما Xiaomiui ادعا می‌کند که شیائومی آن را به عنوان جانشین ردمی K40S به بازار عرضه خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

بر اساس گزارش Xiaomiui، شیائومی شماره مدل ۲۲۱۲۷RK46C و نام رمز Rembrandt را برای ردمی K60E انتخاب کرده است. این گوشی چند روز پیش با همین شماره مدل در دیتابیس ۳C نیز مشاهده شده بود. Xiaomiui معتقد است که ردمی K60E نسخه‌ی دیگری از ردمی K50S است که خود آن نیز نسخه‌ی دیگری از شیائومی ۱۲T به حساب می‌آید.

شیائومی ۱۲T هرگز در بازار چین عرضه نشد و در عوض ماه گذشته‌ی میلادی با تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۱۰۰، نمایشگر امولد ۱۲۲۰ پیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۱۲۰ واتی در سایر بازارها در دسترس قرار گرفت. گفته می‌شود که ردمی K60E نیز از فست شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی کرده و به تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۲۰۰ مجهز شده است.

با توجه به گزارش Xiaomiui، به‌نظر می‌رسد که شیائومی به علت شباهت ردمی K60E و شیائومی ۱۲T قصد دارد تا این گوشی را تنها در کشور چین عرضه کند. با این وجود، نسخه‌های پایه و پروی ردمی K60 تحت برند پوکو به بازار جهانی عرضه خواهند شد.

منبع: NotebookCheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید