رندر جدید ردمی K60 طراحی پنل پشتی آن را نشان می دهد - تکفارس 
رندر جدید ردمی K60 طراحی پنل پشتی آن را نشان می دهد - تکفارس 

رندر جدید ردمی K60 طراحی پنل پشتی آن را نشان می دهد

مهدی حلوائی
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - 08:31
ردمی K60

ردمی اخیراً گوشی‌های سری نوت ۱۲ را در کشور چین عرضه کرده و انتظار می‌رود که گوشی‌های سری K60 این شرکت نیز تا پیش از پایان سال جاری میلادی روانه‌ی بازار شوند. حالا رندری از نسخه‌ی پایه‌ی این گوشی‌ها منتشر شده که طراحی متفاوت پنل پشتی آن در مقایسه با ردمی K50 را به نمایش گذاشته است.

با توجه به این رندر، به‌نظر می‌رسد که ردمی K60 از نمایشگر تخت با حفره‌ی پانچ هول و حاشیه‌ای نسبتاً ضخیم بهره برده است. کلید تنظیم صدا و پاور گوشی در سمت راست آن قرار داشته و ظاهراً حسگر اثر انگشت گوشی نیز درون همین کلید قرار دارد. همچنین محفظه‌ی دوربین‌های پشتی این گوشی نیز از طراحی مستطیل شکل برخوردار بوده و سه دوربین مختلف روی آن مشاهده می‌شود.

بر اساس گزارش‌های قبلی، ردمی K60 از نمایشگر امولد ۶.۶۷ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره برده و به تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۲۰۰، باتری ۵۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۶۷ واتی و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX686 با لرزش‌گیر اپتیکال مجهز شده است. گفته می‌شود که سری ردمی K60 علاوه بر نسخه‌ی پایه شامل دو نسخه‌ی پرو و گیمینگ نیز خواهد شد که به‌ترتیب از تراشه‌های اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و نسل ۲ استفاده خواهند کرد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.