اطلاعات جدیدی در خصوص پیکسل ۷a فاش شد - تکفارس 
اطلاعات جدیدی در خصوص پیکسل ۷a فاش شد - تکفارس 
اطلاعات جدیدی در خصوص پیکسل ۷a فاش شد - تکفارس 

اطلاعات جدیدی در خصوص پیکسل ۷a فاش شد

مهدی حلوائی
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - 11:56
گوگل پیکسل 7

بر اساس گزارش توسعه‌دهنده‌ای به نام کوبا وویچیچوفسکی (Kuba Wojciechowsky) در توییتر، گوگل گوشی جدیدی از خانواده‌‌ی پیکسل با نام رمز Lynx را در دست ساخت دارد که احتمالاً همان پیکسل ۷a است. ظاهراً این گوشی از سخت‌افزار نسبتاً قدرتمندی برخوردار بوده و در دسته گوشی‌های میان‌رده قرار می‌گیرد.

اطلاعات فاش‌شده‌ی امروز در کد منبع جدیدترین نسخه‌ی اپلیکیشن دوربین گوگل به دست آمده است. گفته می‌شود که پیکسل ۷a از پنل سرامیکی، نمایشگر اولد با وضوح FHD و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز بهره برده و ترکیب دوربین‌های آن شامل یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی با حسگر سونی IMX787 و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با حسگر سونی IMX712 می‌شود. این در حالی است که گزارش‌های قبلی به استفاده‌ی این گوشی از حسگر تصویر GN1 سامسونگ نیز اشاره کرده بودند.

میان‌رده‌ی جدید گوگل همچنین احتمالاً به تراشه‌ی ۴ نانومتری و جدید تنسور G2 مجهز خواهد شد که ویژگی‌های اصلی آن در بخش یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی است. با این وجود، هنوز اطلاعاتی از میزان رم و حافظه‌ی داخلی این گوشی در دسترس نیست. به‌طور کلی‌، به‌نظر می‌رسد که پیکسل ۷a از نظر سخت‌افزاری نسبت به پیکسل ۷ بهتر بوده و در صورتی که گوگل آن را با قیمتی کمتر از ۵۰۰ دلار به بازار عرضه کند، احتمالاً به فروش بالایی دست پیدا خواهد کرد.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید