قیمت، تاریخ عرضه و تصاویر پیکسل فولد منتشر شد - تکفارس 
قیمت، تاریخ عرضه و تصاویر پیکسل فولد منتشر شد - تکفارس 
قیمت، تاریخ عرضه و تصاویر پیکسل فولد منتشر شد - تکفارس 

قیمت، تاریخ عرضه و تصاویر پیکسل فولد منتشر شد

مهدی حلوائی
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - 07:49
گوگل پیکسل فولد

هرچند که بسیاری از طرفدران گوشی‌های اندرویدی اقدام به خرید سری پیکسل ۷ کرده‌اند اما بسیاری دیگر نیز منتظر رونمایی از اولین گوشی تاشوی گوگل یعنی پیکسل فولد هستند. حالا امروز اطلاعات کاملی از قیمت، تاریخ عرضه و طراحی این گوشی فاش شده که در ادامه به آن می‌پردازیم.

جان پراسر (John Prosser)، میزبان کانال یوتیوب محبوب Front Page Tech، امروز ویدیویی را منتشر کرد که شامل چندین تصویر باکیفیت از پیکسل فولد می‌شود. این افشاگر ادعا می‌کند که تصاویر منتشرشده، که در بخش زیر آن‌ها را مشاهده می‌کنید، طراحی نهایی این گوشی تاشو را نشان می‌دهند. در صورتی که این ادعا صحت داشته باشد، گوگل پیکسل فولد را تنها در دو رنگ مشکی و سفید روانه‌ی بازار خواهد کرد.

جان پراسر همچنین اعلام کرده است که گوگل این گوشی تاشو را در تاریخ می ۲۰۲۳ با قیمت ۱،۷۹۹ دلار در کشور آمریکا عرضه خواهد کرد. به‌طور کلی طراحی این گوشی یادآور گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ است اما به‌نظر می‌رسد که حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر آن کمی بیشتر از پرچمدار سامسونگ می‌باشد. از این رو تنها نمایشگر بیرونی آن دارای یک دوربین سلفی ۹.۵ مگاپیکسلی خواهد بود.

گوگل پیکسل فولد

پیکسل فود همچنین از ترکیب سه دوربین پشتی با طراحی مشابه سری پیکسل ۷ بهره برده و دارای یک حسگر اثر انگشت درون کلید پاور و دو اسپیکر استریو در قسمت‌های بالا و پایین خواهد بود. توجه داشته باشید که تمامی این اطلاعات در حد گمانه‌زنی بوده و گوگل هنوز هیچ یک از آن‌ها را تایید نکرده است.

منبع: NotebookCheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید