گلکسی S23 اولترا از حسگر دوربین سونی بهره نخواهد برد - تکفارس 
گلکسی S23 اولترا از حسگر دوربین سونی بهره نخواهد برد - تکفارس 
گلکسی S23 اولترا از حسگر دوربین سونی بهره نخواهد برد - تکفارس 

گلکسی S23 اولترا از حسگر دوربین سونی بهره نخواهد برد

مهدی حلوائی
۲۰ آبان ۱۴۰۱ - 12:02
سامسونگ گلکسی S23 اولترا

بر اساس گزارش خبرگزاری The Elec، سامسونگ در گوشی گلکسی S23 اولترا از دوربین زوم تاشو ۱۰ مگاپیکسلی و فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی شرکت سانی اپتیکال (Sunny Optical) استفاده می‌کند و شرکت‌های سامسونگ الکترومکانیکس و ناموگا (Namuga) نیز بخش اندکی از زنجیره‌ی تامین دوربین‌های یادشده را تشکیل خواهند داد.

مطالب مرتبط:

همچنین شرکت‌های MCNEX و پاترون (Patron) وظیفه‌ی تولید دوربین تله‌فوتوی ۱۰ مگاپیکسلی جدیدترین پرچمدار سامسونگ را بر عهده خواهند داشت و دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی این گوشی نیز توسط سامسونگ الکترومکانیکس تولید خواهد شد. شرکت‌های کره‌ای ناموگا و پاور لاجیکس (Power Logics) نیز دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 اولترا را تولید خواهند کرد.

با توجه به گزارش امروز خبرگزاری The Elec، به‌نظر می‌رسد که سامسونگ سعی کرده تا دوربین‌های گوشی گلکسی S23 اولترا را از شرکت‌های کره‌ای تهیه کند و البته در این بین از شرکت چینی سانی اپتیکال نیز کمک گرفته است. از این رو حالا سونی در ساخت جدیدترین گوشی پرچمدار سامسونگ نقشی نخواهد داشت. این در حالی است که غول فناوری ژاپنی وظیفه‌ی تامین دوربین بسیاری از گوشی‌های سامسونگ از جمله سری گلکسی S22 را بر عهده داشته است.

منبع: NotebookCheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید