توییتر سیستم پرداخت اختصاصی خود را راه اندازی می کند - تکفارس
توییتر سیستم پرداخت اختصاصی خود را راه اندازی می کند - تکفارس
توییتر سیستم پرداخت اختصاصی خود را راه اندازی می کند - تکفارس

توییتر سیستم پرداخت اختصاصی خود را راه اندازی می کند

مهدی حلوائی
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - 12:56
توییتر

توییتر در سال ۲۰۲۱ قابلیت پرداخت درون‌برنامه‌ای را دریافت کرد که به کاربران امکان ارسال پول به تولیدکنندگان محتوا را می‌دهد اما این قابلیت به سیستم‌های پرداخت شخص ثالث متکی است. حالا ایلان ماسک قصد دارد تا یک سیستم پرداخت اختصاصی را به توییتر اضافه کند.

مطالب مرتبط:

مدیر عامل جدید و موقت توییتر روز گذشته در جلسه‌ای با شرکت‌های تبلیغاتی اعلام کرد که سعی دارد امکان اتصال حساب‌های بانکی کاربران به توییتر را فراهم کند تا آن‌ها بتوانند به‌طور مستقیم برای یکدیگر پول ارسال کنند. هرچند که احتمالاً تا عرضه‌ی این قابلیت فاصله‌ی زیادی داریم اما خبرگزاری نیویورک تایمز تایید کرده است که توییتر اسناد و مدارک مورد نیاز برای این کار را هفته‌ی گذشته برای شبکه‌ی مقابله با جرائم مالی وزارت خزانه‌داری آمریکا (FinCEN) ارسال کرده است.

ماسک بر این باور است که توییتر باید راه‌های درآمدزایی برای تولیدکنندگان محتوا را فراهم کند تا آن‌ها به استفاده از این پلتفرم ترغیب شوند. مدیر عامل توییتر همچنین در نظر دارد تا با ارائه‌ی سیستمی مشابه پی‌پال (PayPal)، امکان برداشت پول از حساب‌های بانکی از طریق توییتر را فراهم کرده و در صورت امکان، کارت‌های بدهی و اعتباری اختصاصی این پلتفرم را در دسترس کاربران قرار دهد.

ماسک برنامه‌های متعددی برای توییتر داشته و برای مثال، هزینه‌ی اشتراک ماهانه‌ی سرویس توییتر بلو را به ۸ دلار افزایش داده است. این سرویس، تیک آبی را به حساب مشترکین اضافه می‌کند. توییتر همچنین برای نهادهای دولتی، سلبریتی‌ها و سایر چهره‌های سرشناس یک تیک خاکستری را در نظر گرفته است.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید