رکورد تعداد کاربران فعال توییتر شکسته شد - تکفارس 
رکورد تعداد کاربران فعال توییتر شکسته شد - تکفارس 
رکورد تعداد کاربران فعال توییتر شکسته شد - تکفارس 

رکورد تعداد کاربران فعال توییتر شکسته شد

مهدی حلوائی
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - 09:42
ایلان ماسک

توییتر از زمان آغاز مدیریت ایلان ماسک، تغییرات گسترده‌ای را تجربه کرده و هرچند که بسیاری از افراد نسبت به رویکرد مدیرعامل جدید این شرکت ابراز نگرانی کرده‌اند اما آمار منتشرشده نشان می‌دهد که تعداد کاربران آن در چند روز گذشته با افزایش قابل توجهی روبه‌رو بوده است.

ایلان ماسک پس از تصاحب توییتر، مدیرعامل و هئیت مدیره‌ی این شرکت را اخراج و نیمی از کارکنان آن را از کار برکنار کرد. ماسک ادعا می‌کند که ضرر توییتر روزانه‌ی چیزی حدود ۴ میلیون دلار بوده و همین موضوع دلیل برکناری بسیاری از نیروهای آن بوده است. همچنین حالا هزینه اشتراک توییتر بلو به ۸ دلار افزایش یافته است.

تحلیل‌گران بر این باورند که ماسک با توییتر همانند یک استارت‌آپ رفتار می‌کند و این موضوع در نهایت منجر به نابودی توییتر می‌شود. با این وجود، ماسک مغز متفکر شرکت‌های موفقی مانند پی پال، اسپیس ایکس و تسلا بوده و هرچند که تصمیمات اخیر او در مورد توییتر، واکنش‌های منفی زیادی را به همراه داشته اما با توجه به آمار منتشرشده، به‌نظر می‌رسد که کاربران توییتر نسبت به تصمیمات یادشده اهمیتی نداده و در واقع تعداد آن‌ها بیشتر از قبل نیز شده است.

ایلان ماسک

بر اساس گزارش شرکت تحقیقاتی Apptopia، نرخ میانگین دانلود توییتر در ماه نوامبر نسبت به اکتبر با رشد ۲۸ درصدی روبه‌رو بوده است. همچنین در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان)، اپلیکیشن توییتر ۶۳۷ هزار بار دانلود شده که رکورد تعداد دانلود این اپلیکیشن در یک روز می‌باشد. تعداد کاربران فعال روزانه‌ی این پلتفرم نیز در تاریخ ۶ نوامبر (۱۵ آبان) به رکورد ۲۴۵.۴ میلیون نفر در سرتاسر جهان رسید.

ایلان ماسک اخیراً اعلام کرده بود که در پی تصاحب توییتر، تعداد کاربران این پلتفرم افزایش یافته است. او همچنین معتقد است که پرداخت هزینه‌ی ۸ دلار برای دریافت تیک آبی باعث خواهد شد تا تعامل کاربران با یکدیگر در این پلتفرم افزایش پیدا کند.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید