پیام رسان سیگنال قابلیت جدید استوری را ارائه کرد - تکفارس 
پیام رسان سیگنال قابلیت جدید استوری را ارائه کرد - تکفارس 
پیام رسان سیگنال قابلیت جدید استوری را ارائه کرد - تکفارس 

پیام رسان سیگنال قابلیت جدید استوری را ارائه کرد

افشین نوری
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - 08:08
Signal

اپلیکیشن پیام‌رسان سیگنال یک قابلیت شبیه به استوری‌های اینستاگرام و اسنپ‌چت عرضه کرد. کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند عکس‌های خود را به دوستان‌شان در قالب استوری به اشتراک بگذارند. 

سیگنال ماه گذشته اعلام کرد که در حال تست قابلیتی است که Stories نام خواهد داشت و به کاربران اجازه خواهد داد تا بخشی از زندگی روزمره خود را در قالب عکس به اشتراک بگذارند. در حال حاضر، اینستاگرام و اسنپ‌چت نیز قابلیت مشابهی دارند و استوری‌های آن‌ها فقط به مدت ۲۴ ساعت قابل مشاهده هستند.

قابلیت استوری‌های سیگنال نیز همین ویژگی را خواهد داشت، اما وجه تمایز آن این هواهد بود که اولا رمزگذاری سرتاسری خواهند شد و ثانیا فقط برای کسانی قابل مشاهده خواهند بود که از طرف شما انتخاب شده باشند. 

این افراد می‌توانند از بین لیست مخاطبان شما یا کسانی باشند که با آن‌ها از طریق سیگنال چت دونفره داشته‌اید. شما حتی خواهید توانست استوری‌های سفارشی ایجاد کنید که فقط برای افراد محدودی قابل رویت باشند یا فقط برای گروه‌هایی که در آن‌ها عضو هستید قابل دیدن باشند. بنابراین حتما لازم نیست که با کسی در سیگنال ارتباط مستقیم داشته باشید تا ان‌ها بتوانند استوری‌های شما را ببینند. 

به نظر می‌رسد سیگنال با ارائه این قابلیت قصد دارد کاربران اینستاگرام و اسنپ‌چت را به سمت خودش جلب کند. این قابلیت هم‌اکنون در نسخه اندروید و آی‌اواس سیگنال قابل دسترسی است و برای نسخه دسکتاپ نیز به‌زودی عرضه خواهد شد. البته اگر شما علاقه‌ای به این قابلیت نداشتید می‌توانید در بخش تتظیمات آن را غیرفعال کنید. 

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید