توییت دو کلمه‌ای ایلان ماسک سیگنال را به عرش رساند - تکفارس 
توییت دو کلمه‌ای ایلان ماسک سیگنال را به عرش رساند - تکفارس 

توییت دو کلمه‌ای ایلان ماسک سیگنال را به عرش رساند

خشایار جهانی
۲۲ دی ۱۳۹۹ - 10:30
سیگنال

بعد از تغییرات حریم خصوصی واتساپ، بسیاری از کاربران و نشریه‌های مختلف به این اقدام واتساپ و شرکت مادر آن یعنی فیسبوک واکنش نشان دادند. آن‌ها این کار را نقض فاحش حریم خصوصی کاربران در شبکه‌های اجتماعی می‌دانند و معتقدند این اقدام واتساپ به هیچ عنوان به نفع کاربران نیست.

در همین راستا، در فضای مجازی در دنیا، اپلیکیشن‌های جایگزین واتساپ دست‌به‌دست درحال معرفی شدن است. یکی از این برنامه‌ها که قبلا هم سروصدا کرده بود، سیگنال نام دارد. این اپلیکیشن پیام‌رسان که امنیت بسیار بالایی دارد یکی از جایگزین‌های مناسب برای واتساپ است که گویی امنیت اطلاعات کاربران دیگر اهمیت چندانی برای آن ندارد.

بعد از توییت ایلان ماسک، ثروتمندترین مرد دنیا و صاحب شرکت تسلا، که گفته بود از سیگنال استفاده کنید، این پیام‌رسان با رشد بی‌سابقه کاربران و ارزش سهام خود روبه‌رو شده است، به‌طوری‌که این اپلیکیشن در کشورهای آلمان، فرانسه، اتریش، فنلاند، هنگ کنگ و سوییس به رتبه اول تعداد دانلود رسیده است. افزایش تعداد کاربران به‌قدری بوده است که سرورهای این پیام‌رسان در بعضی نقاط دچار اختلال شده بود که بعد از مدتی رفع شد.

ایلان ماسک

همان‌طور که گفته شد، از وقتی که کاربران در واتساپ با پیامی مبنی بر تغییر سیاست‌های این پیام‌رسان از ۸ فوریه رو‌به‌رو شدند، شروع به مهاجرت به اپلیکیشن‌های دیگر کردند. بعد از آن، توییت ایلان ماسک نیز بر روند افزایشی استفاده کاربران از این برنامه افزود و حالا سهام این شرکت حدود ۱۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

Signal

احتمالاً پیام‌رسان رمزگذاری‌شده سیگنال همچنان رشد فزاینده‌ای را در روزهای آتی خواهید دید و بسیاری از کاربران واتساپ و حتی دیگر پیام‌رسان‌ها از این برنامه استفاده خواهند کرد. باید خاطرنشان کرد که این برنامه هم برای اندروید، هم iOS و هم ویندوز دردسترس است و شما می‌توانید از لینک‌های زیر هرکدام را دانلود کنید.

سیگنال اندروید     سیگنال iOS     سیگنال ویندوز

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید