آموزش جایگزینی سیگنال با واتس‌اپ با چند قدم ساده - تکفارس 
آموزش جایگزینی سیگنال با واتس‌اپ با چند قدم ساده - تکفارس 
آموزش جایگزینی سیگنال با واتس‌اپ با چند قدم ساده - تکفارس 

آموزش جایگزینی سیگنال با واتس‌اپ با چند قدم ساده

مجید مهرعلی
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - 10:30
آموزش جایگزینی سیگنال با واتس‌اپ با چند قدم ساده - تکفارس 

تغییرات در سیاست‌های حریم خصوصی واتس‌اپ چند وقتی می‌شود که سروصدای زیادی به پا کرده است. اگر شما علاقه دارید بعد از تاریخ ۲۰ بهمن ماه (February 8) نیز به استفاده از این اپلیکیشن ادامه دهید باید  موارد خواسته‌شده را اجرا کنید و در غیر این صورت حساب کاربری خود را از دست خواهید داد. به نظر می‌رسد کاربران تمایل دارند تا واتس‌اپ را کنار گذاشته و روی به دیگر اپلیکیشن‌ها مثل سیگنال (Signal)، تلگرام و غیره بیاورند.

بعد از آن که ایلان ماسک در حساب توییتر خود استفاده از سیگنال را پیشنهاد داد، تعداد کاربران این شبکه اجتماعی به صورت تصاعدی در حال افزایش است. اگر شما هم جزء آن دسته از افراد هستید که به‌تازگی کاربر این اپلیکیشن شده‌اید، چند ترفند و نکته جالب وجود دارد که دانستن آنها خالی از لطف نیست. گفته می‌شود که برخی کاربران در واتس‌اپ دارای کانال‌هایی با شبکه‌های گسترده هستند و از این رو نقل مکان به پلتفرمی دیگر کار آسانی نخواهد بود.

برای برخی افراد، گروه‌های شخصی و کاری موجود در واتس‌اپ دلیلی است که آنها را به این سرویس پایبند می‌کند. اما اگر به شما گفته شود که یک راه ساده برای انتقال گروه از واتس‌اپ به سیگنال وجود دارد چه؟ بله کاملاً درست است، چند راه ساده وجود دارد که با تنها چند قدم می‌توان از واتس‌اپ خارج و به سیگنال وارد شد.

انتقال از واتس‌اپ به سیگنال

قبل از هر چیز لازم است تا اپلیکیشن سیگنال را دانلود و آن را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

قدم اول: روی گزینه منو زده و گزینه گروه جدید (New Group) را انتخاب کنید.

قدم دوم: شما دست‌کم نیاز دارید تا یک مخاطب را اضافه کنید تا یک گروه ساخته شود، بعد از این کار گزینه ساخت (Create) را انتخاب کنید.

قدم سوم: در داخل گروه سیگنال، منو را باز کنید، جایی که شما را به تنظیمات گروه (Group Settings) وارد می‌کند. در آنجا گزینه لینک گروه (Group Link) را انتخاب کنید.

قدم چهارم: دکمه لینک گروه را فعال و سپس گزینه اشتراک (Share) را انتخاب کنید. لینک را از این قسمت کپی و آن را با تمام کسانی که دوست دارید در گروه سیگنال حضور داشته باشند به اشتراک بگذارید.

این چهار قدم ساده تمام چیزی است که شما برای انتقال مخاطبان گروه‌های واتس‌اپ خود به گروه‌های سیگنال نیاز دارید. لینک گروه هر زمان که نیاز باشد در دسترس است و شما می‌توانید در هر زمان اعضای جدید را به گروه خود دعوت کنید. باید به این نکته اشاره کرد که گفتگوهای موجود در گروه‌های واتس‌اپ قابل انتقال نیست که منطقی نیز به نظر می‌رسد. به هر حال، اگر فکر می‌کنید نیاز به سیاست‌های امنیتی و حریم شخصی بهتری نیاز دارد، اپلیکیشن سیگنال می‌تواند انتخای مناسبی برای شما باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید