سامسونگ شیار قلم هوشمند S Pen را به نسل بعدی سری گلکسی زد اضافه می کند - تکفارس 
سامسونگ شیار قلم هوشمند S Pen را به نسل بعدی سری گلکسی زد اضافه می کند - تکفارس 
سامسونگ شیار قلم هوشمند S Pen را به نسل بعدی سری گلکسی زد اضافه می کند - تکفارس 

سامسونگ شیار قلم هوشمند S Pen را به نسل بعدی سری گلکسی زد اضافه می کند

مهدی حلوائی
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - 16:14
گلکسی زد فولد 4

بدون شک سامسونگ در حال حاضر بهترین گوشی‌های تاشوی جهان را تولید می‌کند و سری گلکسی زد فولد و زد فلیپ این شرکت از محبوبیت بالایی در جهان برخوردارند. حالا به‌نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد تا قابلیت مورد انتظار جدیدی را به نسل بعدی این گوشی‌ها اضافه کند.

مطالب مرتبط:

سامسونگ به‌تازگی در جلسه‌ای با شرکت‌های تولیدکننده‌ی قطعات گوشی‌های تاشوی خود اعلام کرده است که بازار این گوشی‌ها در سال ۲۰۲۴ رشدی ۸۰ درصدی خواهد داشت. این شرکت همچنین معتقد است که اپل نیز در سال ۲۰۲۴ نوت بوک و تبلت‌های تاشوی خود را به بازار عرضه خواهد کرد اما فعلاً خبری از ورود غول فناوری آمریکایی به بازار گوشی‌های تاشو نخواهد بود.

گلکسی زد فولد 4

به‌ادعای سامسونگ، بسیاری از افراد بین ۲۰ تا ۳۰ سال در کره‌ جنوبی استفاده‌ی خود از گوشی‌های شرکت اپل را متوقف کرده و حالا از گوشی‌های تاشوی این شرکت بهره می‌برند. سامسونگ بر این باور است که ۹۰ درصد از کاربران گوشی‌های تاشو کماکان به استفاده از این نوع گوشی‌ها ادامه خواهند داد. تحقیقات مختلف نشان می‌دهد که گوشی‌های تاشو تنها ۱ درصد از بازار کلی گوشی‌های هوشمند را تشکیل داده‌اند اما با این وجود، میزان رضایت کاربران از این گوشی‌ها بسیار زیاد بوده و از این رو احتمالاً شاهد رشد بازار آن‌ها خواهیم بود.

گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد تا محبوبیت خود را در بازار گوشی‌های تاشو افزایش دهد و در راستای همین هدف، سعی خواهد کرد تا وزن و سایز سری گلکسی زد را کاهش داده و مقاومت آن‌ها را نیز افزایش دهد. این شرکت همچنین در نظر دارد تا شیار قلم هوشمند S Pen را به گوشی‌های تاشوی خود اضافه کرده و عملکرد دوربین‌های آن‌ها را نیز بهبود ببخشد.

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید