ویدیوی آزمون دوام گلکسی زد فلیپ ۴ [تماشا کنید] - تکفارس 
ویدیوی آزمون دوام گلکسی زد فلیپ ۴ [تماشا کنید] - تکفارس 

ویدیوی آزمون دوام گلکسی زد فلیپ ۴ [تماشا کنید]

افشین نوری
۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - 10:01
گلکسی زد فلیپ 4

سامسونگ اخیرا از گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ رونمایی کرد و در همان مراسم ادعا کرد که این گوشی‌ها مقاومت بسیار بالایی در برابر شرایط سخت خواهند داشت.

چند هفته پیش یک کانال یوتیوبی به نام  JerryRigEverything ویدیویی از تست‌های دوام گلکسی زد فولد ۴ منتشر کرده بود و حالا همین کانال ویدیویی از آزمون دوام گلکسی زد فلیپ ۴ منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می‌کنید. 

همانطور که در ویدیو دیده می‌شود گلکسی زد فلیپ ۴ به اندازه گلکسی زد فولد ۴ مقاوم نیست و باید در مورد آن احتیاط بیشتری به خرج داد. البته این گوشی در استفاده‌های روزمره هیچ ‌مشکلی نخواهد داشت و نباید از بابت آن نگران بود. 

همچنین به نظر می‌رسد که گلکسی زد فلیپ ۴ مقاوت کمتری نسبت به گوشی سال گذشته گلکسی زد فلیپ ۳ دارد و ظاهرا بازطراحی لولای آن تاثیر منفی روی استحکام آن گذاشته است. البته باز هم یادآوری می‌کنیم که این موضوع فقط در شرایط سخت صدق می‌کند و در شرایط عادی نباید هیچ نگرانی از بابت مقاومت آن داشته باشید. 

در ویدیو دیده می‌شود که بزرگترین مشکل گلکسی زد فلیپ ۴، برخورد ناخن انگشت با لایه پلاستیکی محافظ نمایشگر تاشو ۶.۷ اینچی آن است که ممکن است باعث آسیب رسیدن به این نمایشگر بشود. بنابراین توصیه می‌شود که کاربران هرگز این لایه را برندارند که منجر به وارد شدن آسیب جدی‌تر به نمایشگر نشود.

با این حال، گلکسی زد فلیپ ۴ مقاومت بهتری در برابر گردوغبار دارد و استاندارد IPX8 آن واقعا در این مورد کارایی خوبی دارد. البته توصیه می‌شود که کاربران این گوشی را در معرض مستقیم خاک قرار ندهند.  

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید