ایلان ماسک مدیرعامل توییتر شد - تکفارس 
ایلان ماسک مدیرعامل توییتر شد - تکفارس 
ایلان ماسک مدیرعامل توییتر شد - تکفارس 

ایلان ماسک مدیرعامل توییتر شد

افشین نوری
۱۰ آبان ۱۴۰۱ - 15:42
ایلان ماسک توییتر

ایلان ماسک چند روز پیش توییتر را به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خرید و حالا او خودش را به عنوان مدیرعامل این شرکت معرفی کرده است. 

براساس اسنادی که در سازمان بورس آمریکا موسوم به SEC  ثبت شده است، اسم ماسک به‌عنوان مریرعامل توییتر ذکر شده است؛ ولی با وجود این، ماسک می‌گوید که سمت او در توییتر Chief Twit یا رئیس توییت است. به نظر می‌رسد مدیرعاملی ماسک در توییتر موقتی خواهد بود تا او یک فرد مناسب را برای این سمت انتخاب کند. ماسک بعد از خرید توییتر اکثر مدیران ارشد این شرکت از جمله پاراگ آگراوال مدیرعامل و ند سگال مدیر ارشد مالی آن را اخراج کرد و حالا به نظر می‌رسد که همه چیز برای ایجاد تغییرات اساسی در توییتر آماده شده است. 

ماسک در حال حاضر مدیرعامل توییتر، تسلا، اسپیس ایکس و نورالینک است و هنوز معلوم نیست که چکونه می‌خواهد این شرکت‌ها را به‌طور همزمان اداره کند. ماسک گفته است که برخی از کارکنان توییتر را به‌منظور کاهش هزینه‌ها تعدیل خواهد کرد و همچنین ممکن است هزینه اشتراک ماهانه توییتر آبی را به ۲۰ دلار افزایش دهد. ماسک همچنین قبلا گفته بود که در صورت خرید توییتر قصد دارد یک اپلیکیشن همه‌کاره به نام اپلیکیشن X ارایه کند ‌که شبکه اجتماعی توییتر نیز بخشی از آن خواهد بود.  

در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم ماسک به‌عنوان مدیرعامل جدید توییتر چه تصمیماتی اتخاذ می‌کند.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید