اپل آپدیت iOS 16.1 را عرضه کرد - تکفارس 
اپل آپدیت iOS 16.1 را عرضه کرد - تکفارس 
اپل آپدیت iOS 16.1 را عرضه کرد - تکفارس 

اپل آپدیت iOS 16.1 را عرضه کرد

افشین نوری
۳ آبان ۱۴۰۱ - 08:32
iOS 16.1

آپدیت iOS 16.1 سرانجام برای همه کاربران عرضه شد. این نسخه تاکنون در در مرحله بتا بود و حاا کسانی که می‌خواهند نسخه پایدار آن را نصب کنند از امروز می‌توانند این کار را انجام دهند‌.

این به‌روزرسانی شامل قابلیت‌های جدید و همچنین رفع باگ‌های قبلی می‌شوند و اپذیت مهمی محسوب می‌شود. یکی از این قابلیت‌ها بازطراحی آیکون باتری است که درصد شارژ آن را علاوه بر مدل‌های جدیدتر آیفون برای مدل‌های قدیمی‌تر مثل آیفون XR و آیفون ‌مینی نیز ارائه شده است.

قابلیت شخصی‌سازی صفحه لاک اسکرین نیز به‌روزرسانی شده است و شما می‌توانید Home Screen یا Lock Screen را از همان ابتدا تغییر بدهید.

از طرفی، قابلیت Shared iCloud Photo Library که در اولین نسخه iOS 16 حذف شده بود دوباره برگشته است و شما با استفاده از آن می‌توانید یک کتابخانه خصوصی عکس ایجاد و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

همچنین قابلیت جزیره پویا با بخش Reachability نیز قابل کار کردن است. بخش Live Activities نیز به جزیره  پوبا اضافه شده است و اطلاعات مربوط به ورزش‌ها در بریدگی بالای نمایشگر گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو نمایش داده خواهد شد.

آپدیت iOS 16.1 همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا اپلیکیشن پیش‌فرض کیف پول را پاک کنید و درصورتی که مجددا نیاز داشتید آن را دوباره از اپ استور دانلود و نصب کنید.

برای نصب iOS 16.1 ابتدا اپلیکیشن Settings را باز کنید و سپس روی گزینه‌های General و Software Update ضربه بزنید تا به گزینه Update to iOS 16.1 برسید. اگر گوشی آیفون شما روی آپدیت خودکار تنظیم شده باشد دیگر نیازی به آپدیت دستی نخواهد بود.

منبع: Appleinsider

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید