هواوی رابط کاربری EMUI 13 را برای گوشی های خود عرضه کرد - تکفارس 
هواوی رابط کاربری EMUI 13 را برای گوشی های خود عرضه کرد - تکفارس 
هواوی رابط کاربری EMUI 13 را برای گوشی های خود عرضه کرد - تکفارس 

هواوی رابط کاربری EMUI 13 را برای گوشی های خود عرضه کرد

افشین نوری
۲ آبان ۱۴۰۱ - 22:40
EMUI 13

هواوی سرانجام نسخه نهایی EMUI 13 را عرضه کرد. این نرم‌افزار در واقع ورژن جهانی سیستم‌عامل هارمونی او اس هواوی برای گوشی‌های هوشمند است. 

همانطور که می‌دانید سیستم‌عامل هارمونی او اس فقط در داخل چین قابل دسترس است و حالا هواوی نسخه گلوبال آن را به نام EMUI 13 بر پایه HarmonyOS 3.0  منتشر کرده است. این برنامه هرچند نقاط اشتراک زیادی با هارمونی او اس دارد اما شامل قابلیت‌های جدیدی نیز می‌شود. 

هواپی درباره این رابط کاربری گفته است که کاربران با استفاده از آن خواهند توانست تما نیازهای خود را برطرف کنند و از طریق پنجره‌های شناور و ویجت‌های آن تجربه منحصربه‌فردی را داشته باشند‌.

شما با استفاده از قابلیت Drag to Share خواهید توانست هر نوع فایلی را انتخاب و به SuperHub ارسال کنید. شما همچنین می‌توانید فایل‌ها را پاک یا آن‌ها را در SuperHub جستجو کنید. 

همچنین قابلیت SuperStorage فضای موردنیاز شما در حافطه گوشی را امکان‌پذیر خواهد کرد که از طریق فشرده سازی فایل‌ها این کار را انجام خواهد داد و خواهد توانست تا ۲۰ گیگابایت از حافظه دستگاه شما را خالی کند.

شما همچنین خواهید توانست گوشی خود را ذوی دو دستگاه صوتی استریم کنید. از طرف دیگر، شما در EMIUI 13 امنیت بالایی خواهید داشت و شما با استفاده از آن خواهید توانست بدافزارها و برنامه‌های آلوده را شناسایی کنید. 

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم چه گوشی‌های این رابط کاربری جدید را دریافت خواهند مرد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید