هواوی میت ۵۰ و میت ۵۰ پرو با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس معرفی شدند - تکفارس 
هواوی میت ۵۰ و میت ۵۰ پرو با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس معرفی شدند - تکفارس 

هواوی میت ۵۰ و میت ۵۰ پرو با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس معرفی شدند

افشین نوری
۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - 21:03
میت ۵۰

هواوی از گوشی‌های سری میت ۵۰ رونمایی کرد. این سری شامل دو ‌مدل استاندارد و پرو می‌شود و هر دو مجهز به نسخه ۴G اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس هستند. 

مدل میت ۵۰ استاندارد از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED با رزولوشن ۲۷۰۰x۱۲۲۴ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد و در کنار تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس ۴G آن از ۸ گیگابایت رم و تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. 

 میت ۵۰

این گوشی در بخش دوربین از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور IMX766 سونی، یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با سنسور IMX688 سونی و یک دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم ۵ برابر بهره می‌برد. دوربین تله‌فوتو و اصلی این گوشی دارای قابلیت لرزشگیر اپتیکی هستند. 

 میت ۵۰

در مقابل، میت ۵۰ پرو از یک نمایشگر ۶.۴۷ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند و به جای ناچ دارای یک بریدگی هول پانچ در بالای خود است. دوربین‌های این گوشی تفاوتی با مدل پرو ندارند و فقط برای دوربین تله‌فوتو آن از سنسوز ۶۴ مگاپیکسلی OV64B با زوم ۳.۵ برابر استفاده شده است. لازم به ذکر است که میت ۵۰ استاندارد دارای زوم دیجیتال ۱۰۰ برابر و میت ۵۰ پرو دارای زوم دیجیتال ۲۰۰ برابر هستند و هر دو ‌گوشی از یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند.  

 میت ۵۰

در بخش باتری، میت ۵۰ و میت ۵۰ پرو از فناوری شارژ سریع سیمی ۶۶ وات و بی‌سیم ۵۰ وات پشتیبانی می‌کنند، اما میت ۵۰ مجهز به یک باتری ۴۴۶۰ میلی‌آمپرساعتی است و میت ۵۰ پرو از یک باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند. سایر قابلیت‌های این دو‌ گوشی شامل سیستم‌عامل هارمونی او اس ۳.۰، پشتیباتی از اتصال NFC، استاندارد IP68، شارژ معکوس ۷.۵ وات و بلوتوث ۵.۲ می‌شوند. 

 میت ۵۰

قیمت مدل پایه میت ۵۰ برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی برابر با ۷۲۰ دلار و برای نسخه‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی به‌ترتیب ۷۹۰ و ۹۳۵ دلار است. در مقابل، مدل پایه میت ۵۰ پرو با حافظه ۲۵۶ گیگابایت به قیمت ۹۸۰ دلار و نسخه ۵۱۲ گیگابایتی آن به قیمت ۱۱۲۰ دلار فروخته خواهد شد. 

 میت ۵۰

منبع: Notebookcheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.