شایعه: امسال آیپد پرو ۱۱ اینچی اپل از نمایشگر mini-LED بهره نخواهد برد - تکفارس 
شایعه: امسال آیپد پرو ۱۱ اینچی اپل از نمایشگر mini-LED بهره نخواهد برد - تکفارس 
شایعه: امسال آیپد پرو ۱۱ اینچی اپل از نمایشگر mini-LED بهره نخواهد برد - تکفارس 

شایعه: امسال آیپد پرو ۱۱ اینچی اپل از نمایشگر mini-LED بهره نخواهد برد

افشین نوری
۲۵ مهر ۱۴۰۱ - 08:11
آیپد

اپل قصد دارد به‌زودی مدل‌های جدید آیپد پرو را با تغییرات قابل‌توجهی معرفی کند و حالا چند هفته مانده به این رویداد اطلاعات تازه‌ای درباره مشخصات این تبلت‌ها فاش شده است. 

یک تحلیلگر معروف به نام راس یانگ گفته است که امسال مدل ۱۲.۹ اینچی آیپد پرو از یک نمایشگر mini-LED استفاده خواهد کرد اما مدل ۱۱ اینچی از همان نمایشگر رتینا LED بهره خواهد برد. این در حالیست که شایعات قبلی به استفاده نمایشگر mini-LED در هر دو مدل آیپد پرو اشاره کرده بودند. 

مطالب مرتبط:

اپل نمایشگر mini-LED را سال گذشته برای اولین بار در مدل ۱۲.۹ اینچی آیپد پرو استفاده کرد که قابلیت‌های بهتری را نسبت به رتینا LED ارائه می کرد. این قابلیت‌ها شامل دقت رنگ بالا، رنگ‌های سیاه عمیق‌تر و ارایه تجربه بصری بسیار عالی می‌شدند. این در حالیست که نمایشگرهای رتینا LED فاقد روشنایی بالا، رنج دینامیکی وسیع و رنگ‌های سیاه عمیق هستند. بنابراین اگر ادعای راس یانگ درست باشد امشال هیچ تغییری در نمایشگر مدل‌های آیپد پرو ایجاد نخواهد شد. 

مدل‌های جدید آیپد پرو هرچند در بخش نمایشگر ارتقایی نخواهند داشت اما در بخش پردازنده مجهز به تراشه‌ جدید و قدرتمند M2 خواهند بود که عملکرد بسیار بهتری نسبت به تراشه M1 خواهد داشت. 

گفته می‌شود اپل برای معرفی مدل‌های جدید آیپد پرو رویداد اختصاصی برگزار نخواهد کرد و فقط به معرفی مطبوعاتی آن‌ها اکتفا خواهد کرد. 

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید