پیکسل ۳ کماکان پرفروش‌ ترین گوشی گوگل است - تکفارس 
پیکسل ۳ کماکان پرفروش‌ ترین گوشی گوگل است - تکفارس 
پیکسل ۳ کماکان پرفروش‌ ترین گوشی گوگل است - تکفارس 

پیکسل ۳ کماکان پرفروش‌ ترین گوشی گوگل است

مهدی حلوائی
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - 13:57
گوگل پیکسل3

گوگل پیش از آغاز رویداد معرفی گوشی‌های سری پیکسل ۷ اعلام کرد که سری پیکسل ۶ سریع‌ترین فروش را در بین تمامی گوشی‌های این شرکت داشته‌اند. گوگل همچنین تایید کرد که فروش سری پیکسل ۶ از مجموع فروش‌ گوشی‌های پیکسل ۵ و پیکسل ۴ بیشتر بوده است.

بر اساس گزارش ولاد ساووف (Vlad Savov) از خبرگزاری بلومبرگ، فروش گوشی‌های پیکسل ۶ در چند ماه اول عرضه از فروش گوشی‌های پیکسل، پیکسل ۲، پیکسل ۴ و پیکسل ۵ در همین مدت بیشتر بوده اما با این وجود، فروش کلی سری پیکسل ۶ کماکان کمتر از پیکسل ۴ (۵ میلیون واحد) است.

گوگل پیکسل6

گزارش یادشده همچنین به نکته‌ی جالبی در خصوص آمار فروش گوشی‌های شرکت گوگل اشاره داشته است. ظاهراً تمامی گوشی‌های این شرکت در ۶ اول عرضه به فروش خوبی دست پیدا می‌کنند اما پس از آن، میزان فروش آن‌ها با کاهشی چشمگیری روبه‌رو می‌شود.

در حال حاضر پیکسل ۳ با فروش حدود ۸ میلیون واحدی خود کماکان به عنوان محبوب‌ترین گوشی شرکت گوگل شناخته می‌شود. بر اساس گزارش شرکت تحقیقاتی IDC، بیشترین فروش این گوشی در ۶ ماه اول عرضه‌ی آن بوده و همین موضوع ادعای گوگل مبنی بر سرعت فروش بیشتر سری پیکسل ۶ را رد می‌کند.

فروش گوشی های پیکسل

آمار منتشرشده همچنین نشان می‌دهند که گوشی‌های عرضه‌شده در نسخه‌های کوچک و بزرگ در درازمدت سود بیشتری را برای گوگل به ارمغان آورده‌اند برای مثال، هر چهار نسل ابتدایی گوشی‌های پیکسل در دو نسخه‌ی استاندارد و XL به بازار عرضه شده‌اند و فروش کلی آن‌ها از پیکسل ۵، که تنها در یک نسخه روانه‌ی بازار شده، بیشتر بوده است.

نظر شما در مورد گوشی‌های شرکت گوگل چیست؟ به‌نظر شما آیا سری پیکسل ۷ رکورد فروش پیکسل ۳ را جابه‌جا خواهند کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: ۹To5Google

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید