گزارش: سری گلکسی S23 تفاوت خاصی با گلکسی S22 ندارد - تکفارس 
گزارش: سری گلکسی S23 تفاوت خاصی با گلکسی S22 ندارد - تکفارس 
گزارش: سری گلکسی S23 تفاوت خاصی با گلکسی S22 ندارد - تکفارس 

گزارش: سری گلکسی S23 تفاوت خاصی با گلکسی S22 ندارد

مهدی حلوائی
۳ مهر ۱۴۰۱ - 16:47
گلکسی S23

به‌نظر می‌رسد که بیشتر شرکت‌های بزرگ در طراحی محصولات جدید خود خلاقیت چندانی به خرج نمی‌دهند و این موضوع حالا در مورد سامسونگ بیش از هر زمان دیگری خودنمایی می‌کند. غول فناوری کره‌ای تا چند سال پیش به نوآوری شهرت داشت اما این شرکت به جز عرضه‌ی گوشی‌های تاشوی گلکسی زد، تغییر خاصی را در بازار ایجاد نکرده است.

مطالب مرتبط:

در حال حاضر گوشی‌های سری گلکسی S کماکان به عنوان پرچمداران اصلی سامسونگ شناخته می‌شوند و برای افرادی که قصد استفاده از گوشی‌های تاشوی این شرکت را ندارند، بهترین گزینه به حساب می‌آیند. با این وجود، کاربرانی که منتظر معرفی سری گلکسی S23 هستند احتمالاً با رونمایی از آن‌ها ناامید خواهند شد چرا که امروز یکی از افشاگران مشهور اعلام کرد که این گوشی‌ها تفاوت خاصی با سری گلکسی S22 ندارند.

گلکسی S22 اولترا

بر اساس گزارش IceUniverse، تنها تفاوت اصلی گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس با نسخه‌های قبلی در تراشه‌ی آن‌ها بوده و گلکسی S23 اولترا نیز نسبت به همتای نسل قبلی خود از دوربین اصلی و نمایشگر بهتری برخوردار خواهد بود. اما آیا این موارد برای خرید جدیدترین پرچمداران سری گلکسی S سامسونگ کافی خواهد بود؟

به‌طور کلی بسیاری از افراد بر این باورند که گوشی‌های جدید به جز تراشه‌ و دوربین‌های بهتر، قابلیت خاصی را ارائه نمی‌دهند و در واقع نوآوری در بازار این محصولات کاهش پیدا کرده است. برای مثال، سری آیفون ۱۴ علی‌رغم ارائه‌ی عملکرد عالی، تفاوت چندانی با سری آیفون ۱۳ ندارند. از این رو سامسونگ برای حفظ جایگاه برترین سازنده‌ی گوشی‌های اندرویدی باید ابداعات و نوآوری‌های بیشتری را در گوشی‌های بعدی خود ارائه دهد.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید