ردمی نوت ۱۱ پرو ۲۰۲۳ با تراشه اسنپدراگون ۷۱۲ در راهست - تکفارس 
ردمی نوت ۱۱ پرو ۲۰۲۳ با تراشه اسنپدراگون ۷۱۲ در راهست - تکفارس 
ردمی نوت ۱۱ پرو ۲۰۲۳ با تراشه اسنپدراگون ۷۱۲ در راهست - تکفارس 

ردمی نوت ۱۱ پرو ۲۰۲۳ با تراشه اسنپدراگون ۷۱۲ در راهست

افشین نوری
۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - 19:29
ردمی نوت 12

شیائومی قصد دارد برخی از گوشی‌های قدیمی خود را به‌روزرسانی کند که یکی از آن‌ها ردمی نوت ۸ است که سال ۲۰۲۱ معرفی شد. حالا گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو ۲۰۲۳ با نام رمزی sweet در کنسول پلی استور مشاهده شده است. 

شیائومی امسال گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو را با یک طراحی و تراشه متفاوت معرفی کرد و حالا به نظر می‌رسد نسخه ۲۰۲۳ با تراشه اسنپدراگون ۷۱۲ در راهست.  

تراشه اسنپدراگون ۷۱۲ هرچند یک پردازنده قدیمی است، اما قدرتمندتر از تراشه هلیو G96 مدل ۲۰۲۲ خواهد بود‌. تراشه اسنپدراگون با استفاده از فناوری ۱۰ نانومتری ساخته شده در خالیکه تراشه هلیو از نوع ۱۲ نانومتری است. 

در ضمن، ردمی نوت ۱۱ پرو ۲۰۲۳ سیستم دوربین متفاوتی خواهد داشت و از این جهت شبیه به گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو خواهد بود. این گوشی از یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین عمقی ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند، در حالیکه ردمی نوت ۱۱ پرو ۲۰۲۳ برای دوربین ماکرو از یک سنسور ۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

البته شیائومی در حال حاضر گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو را نمی‌فروشد و به جای آن ردمی نوت ۱۱ پرو را با شارژ سریع‌تر و نمایشگر روشن‌تر روانه بازار کرده است. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم ردمی نوت ۱۱ پرو ۲۰۲۳ با چه مشخصاتی معرفی می‌شود.

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید