گوشی های ردمی ۱۱ پرایم ۴G و ۱۱ پرایم ۵G با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شدند - تکفارس 
گوشی های ردمی ۱۱ پرایم ۴G و ۱۱ پرایم ۵G با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شدند - تکفارس 

گوشی های ردمی ۱۱ پرایم ۴G و ۱۱ پرایم ۵G با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شدند

افشین نوری
۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - 16:57
ردمی ۱۱ پرایم

شیائومی سرانجام گوشی‌های ردمی ۱۱ پرایم ۴G و ۱۱ پرایم ۵G را معرفی کرد. مشخصات این گوشی‌ها به صورت زیر است.

گوشی ردمی ۱۱ پرایم ۴G از نظر ظاهری شبیه به گوشی پوکو M5 است، اما پنل پشتی آن تفاوت‌هایی با مدل M5 دارد. همچنین مدل ۵G  نسخه تغییر نام یافته ردمی نوت ۱۱E است که اخیرا در چین عرضه شد.

ردمی ۱۱ پرایم ۴G و ۵G مجهز به نمایشگر ۶.۵۸ اینچی LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و رزولوشن  +FHD هستند و در بالای آن‌ها یک ناچ قطره‌ای‌شکل به چشم‌ می‌خورد.‌ این گوشی‌ها سیستم‌ عامل اندروید ۱۲ را با پوسته MIUI 13 روی خود اجرا می‌کنند. 

در بخش دوربین هم این دو ‌گوشی شبیه به هم هستند و هر دو از یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین عمقی ۲ مگاپیکسلی در پنل پشت استفاده می‌کند. با این‌حال، مدل ۴G دارای یک یک دوربین سوم ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز در پنل پشت خود است. 

ردمی ۱۱ پرایم

در بخش پردازنده، مدل ۴G مجهز به تراشه هلیو G99 مدیاتک و مدل ۵G مجهز به تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ است و رم آن‌ها از نوع  LPDDR4x و حافظه آن‌ها از نوع UFS 2.2 است. امکان افزایش حافظه با استفاده از کارت microSD هم وجود دارد. 

سایر مشخصات این ‌گوشی‌ها شامل وا‌ی‌فای دوبانده، جک هدفون ۳.۵ میلیمتری، سنسور اثر انگشت کناری، پشتیبانی از GNSS و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۱۸ وات می‌شوند. ابعاد این گوشی‌ها ۱۶۴x۷۶.۱x۸.۹ میلیمتر و وزن آن‌ها تقریبا ۲۰۰ گرم است.

گوشی ردمی ۱۱ پرایم ۴G در دو نسخه‌ ۴/۶۴ و ۶/۱۲۸ گیگابایتی معرفی شده که قیمت آن‌ها به‌ترتیب ۱۶۳ و ۱۸۸ دلار است و امکان خرید آن در سه رنگ مشکی، سبز و نقره‌ای وجود خواهد داشت. ردمی ۱۱ پرایم ۵G هم در سه رنگ  مشکی، صورتی و سبز و دو نسخه‌ ۴/۶۴ و ۶/۱۸ گیگابایتی به قیمت ۱۷۵ و ۲۰۰ دلار عرضه خواهد شد.‌ این گوشی‌ها قرار است به‌زودی از طریق وب‌سایت Mi.com و فروشگاه آمازون هند فروخته شوند.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید