ایلان ماسک هفته آینده در دادگاه رسیدگی به شکایت توییتر شهادت می دهد - تکفارس 
ایلان ماسک هفته آینده در دادگاه رسیدگی به شکایت توییتر شهادت می دهد - تکفارس 
ایلان ماسک هفته آینده در دادگاه رسیدگی به شکایت توییتر شهادت می دهد - تکفارس 

ایلان ماسک هفته آینده در دادگاه رسیدگی به شکایت توییتر شهادت می دهد

افشین نوری
۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - 11:57
ایلان ماسک توییتر

دعوای حقوقی ایلان ماسک با توییتر در حال نزدیک شدن به روزهای اوج خود است و هفته آینده قرار است ماسک برای اولین بار در دادگاه رسیدگی به شکایت توییتر حضور پیدا کند‌.

ماسک قرار است در دادگاه به سوالات وکلای توییتر پاسخ دهد و این جلسه قرار است پشت درهای بسته در شهر ویلینگتون برگزار شود. این اتفاق دقیقا در روزهای ۲۶ تا ۲۷ سپتامبر خواهد افتاد و ممکن است تا روز ۲۸ سپتامبر هم ادامه یابد. 

البته دادگاه رسمی رسیدگی به شکایت توییتر قرار است در روز ۱۷ اکتبر برگزار بشود و تا ۵ روز ادامه خواهد داشت. حالا هر دو طرف به‌دنبال اسناد و مدارک کافی برای ارائه به دادگاه هستند و به نظر می‌رسد پای افراد دیگری نیز به این دادگاه باز خواهد شد. 

برای مثال گفته می‌شود لری الیسون موسس Oracle و همچنین جک دورسی و رابرت اسوان مدیران سابق توییتر و اینتل در جلسات دادگاه حضور پیدا خواهند کرد. تویبتر به دنبال آن است که از طریق قانونی ایلان ماسک را مجبور به خرید این شرکت بکند و ماسک نیز بنا به دلایلی از خرید توییتر انصراف داده است.

برخی کارشناسان معتقدند که ماسک درنهایت در دادگاه شکست خواهد خورد و مجبور به خرید توییتر با قیمتی حدود ۱۰ الی ۱۵ درصد پایین‌تر از قیمت پیشنهادی‌اش خواهد شد. ضمن اینکه به نظر می‌رسد توییتر به اسناد محکمه‌پسندی دست یافته است که شامل مکالمات ماسک با دوستانش می‌شود و شاید بتواند از این طریق رای دادگاه را به سمت خودش جلب کند.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید