توییتر: ایلان ماسک به خاطر ترس از وقوع جنگ جهانی سوم از خرید این شرکت منصرف شده است - تکفارس 
توییتر: ایلان ماسک به خاطر ترس از وقوع جنگ جهانی سوم از خرید این شرکت منصرف شده است - تکفارس 
توییتر: ایلان ماسک به خاطر ترس از وقوع جنگ جهانی سوم از خرید این شرکت منصرف شده است - تکفارس 

توییتر: ایلان ماسک به خاطر ترس از وقوع جنگ جهانی سوم از خرید این شرکت منصرف شده است

افشین نوری
۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - 11:17
ایلان ماسک

دعوای حقوقی توییتر و‌ ایلان ماسک وارد مراحل تازه‌ای شده است و در حالیکه چند هفته تا زمان برگزاری دادگاه آن‌ها باقی نمانده است، توییتر ادعا کرده است که ماسک ظاهرا به خاطر اینکه نگران وقوع جنگ جهانی سوم بوده است از خرید توییتر منصرف شده است.

در ادامه ماجرای شکایت توییتر از ایلان ماسک، هفته گذشته یکی از کارکنان سابق توییتر به نام Zatko  ادعا کرد که این شرکت درباره تعداد اکانت‌های فیک خود دروغ گفته است و‌ همین اظهارنظر باعث شد تا وکلای ماسک بلافاصله وارد میدان بشوند و از Zatko بخواهند که به‌عنوان شاهد در جلسه دادگاه حضور داشته باشد. وکلای ماسک همچنین از قاضی دادگاه خواسته‌اند که تاریخ برگزاری دادگاه را چند هفته به عقب بیندازد تا آن‌ها بتوانند اسناد کافی درباره ادعاهای Zatko جمع‌آوری کنند.  ‌

توییتر در پاسخ به اظهارات Zatko گفته است که ادعاهای او واقعیت ندارد و همه آن‌ها کذب هستند. با این حال، توییتر او متهم کرده است که در جهت خواسته‌های ماسک این اظهارات را بیان کرده است و او باید برای اثبات ادعاهای خود مدارک کافی ارایه کند. 

اما قسمت جالب ماجرا این است که تیم حقوقی تویبتر به یک پیام متنی دست یافته‌اند که ماسک در تاریخ ۳ می به یک نفر در بانک مورگان استنلی فرستاده است و در آن گفته است که اگر احتمال وقوع جنگ جهانی سوم زیاد باشد تمایلی به خرید توییتر نخواهد داشت. اگر این پیام صحت داشته باشد به نظر می‌رسد که ماسک موضوع تعداد اکانت‌های فیک توییتر را صرفا به‌عنوان بهانه‌ای برای انصراف از خرید این شرکت مطرح کرده است. 

در هر حال، این اتفاقات نشان می‌دهند‌که دعوای حقوقی توییتر و ماسک بسیار پیچیده‌تر از آن چیزی بود که تصور می‌شد و حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم چه کسی برنده این میدان خواهد شد.

منبع: Techspot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید