مشخصات نمایشگر شیائومی ۱۳ فاش شد - تکفارس 
مشخصات نمایشگر شیائومی ۱۳ فاش شد - تکفارس 
مشخصات نمایشگر شیائومی ۱۳ فاش شد - تکفارس 

مشخصات نمایشگر شیائومی ۱۳ فاش شد

افشین نوری
۴ شهریور ۱۴۰۱ - 23:05
شیائومی ۱۳

شیائومی اخیرا از گوشی تاشو ‌میکس فولد ۲ رونمایی کرد و‌ حالا این شرکت خود را برای معرفی گوشی پرچمدار بعدی خود یعنی شیائومی ۱۳ آماده می‌کند.

کانال DCS امروز فاش کرده است که این ‌گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهد بود و همچنین از یک ‌نمایشگر ۲.۵D با سایز ۶.۳۶ اینچ بهره خواهد برد. به گفته این کانال،  نمایشگر شیائومی ۱۳ از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد و دارای حاشیه‌های بسیار نازکی خواهد بود. این نمایشگر همچنین یک بریدگی هول پانچ‌ در بالای خود خواهد داشت.

شیائومی ۱۳

همین‌ کانال چند ماه پیش فاش کرده بود که نمایشگر شیائومی ۱۳ از نوع انحنادار با وضوح ۲K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. شایعاتی نیز درباره پشتیبانی این‌ گوشی از شارژ سریع سیمی ۱۰۰ وات و ‌شارژ بی‌سیم ۵۰ وات وجود دارد.

گفته می‌شود اولین ‌گوشی‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام اواخر سال جاری میلادی عرضه خواهد و ‌احتمالا شیائومی ۱۳  جزو اولین گوشی‌هایی خواهد بود که‌ با این تراشه معرفی خواهد شد.

آخرین پرچمدار شیائومی، گوشی ۱۲S بود که ماه گذشته با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی ۱۰۸۰p و یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ سیمی ۶۷ وات و بی‌سیم ۱۰ وات معرفی شد. حالا باید ببینیم که شیائومی ۱۳ با چه مشخصاتی رونمایی خواهد شد.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید