ویدیوی جعبه گشایی شیائومی ۱۳ لایت [تماشا کنید] - تکفارس 
ویدیوی جعبه گشایی شیائومی ۱۳ لایت [تماشا کنید] - تکفارس 

ویدیوی جعبه گشایی شیائومی ۱۳ لایت [تماشا کنید]

افشین نوری
۱ اسفند ۱۴۰۱ - 15:05
شیائومی 13 پرو

شیائومی قرار است سری شیائومی ۱۳ را به‌زودی در بازارهای جهانی معرفی کند و حالا ویدیوی آنباکسینگ شیائومی ۱۳ لایت منتشر شده است.

سری شیائومی ۱۳ اخیرا در چین در سه مدل شیائومی ۱۳، شیائومی ۱۳ پرو و شیائومی ۱۳ لایت معرفی شد و حالا به نظر می‌رسد که نسخه جهاتی آن‌ها در رویداد MWC 2023 که روز ۲۷ فوریه برگزار خواهد شد معرفی خواهد گردید.

در حالیکه به نظر می‌رسد دو مدل نسخه جهانی شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو تفاوتی با نسخه چینی آن‌ها نخواهد داشت اما ظاهرا شیائومی۱۳ لایت نسخه ریبرند شده شیائومی سیوی ۲ خواهد بود. حالا ویدیوی جعبه گشایی این گوشی منتشر شده است که آن را در رنگ مشکی نشان می‌دهد. این ویدیو تایید می‌کند که شیائومی۱۳ لایت در واقع همان سیوی ۲ خواهد بود.

این ویدیو را یک افشاگر مطرح به نام Sudhanshu Ambhore منتشر کرده و گفته است که این گوشی علاوه بر رنگ مشکی در دو رنگ ابی و صورتی هم عرضه خواهد شد.  طبق این ویدیو، نسخه جهانی شیائومی۱۳ لایت به همراه یک شارژر ۶۷ واتی و یک کابل USB Type-C عرضه خواهد شد. یک کیس TPU نیز در داخل جعبه آن وجود خواهد داشت.

طبق شایعات، نسخه جهانی شیائومی۱۳ لایت از یک نمایشگر ۶.۵۵ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح FHD+  بهره خواهد برد و لبه‌های خمیده خواهد داشت. این نمایشگر همچنین دارای عمق رنگ ۱۰ بیت و و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت با قابلیت دالبی ویژن خواهد بود.

از طرفی، نسخه جهانی شیائومی۱۳ لایت احتمالا مجهز به تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ و حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR4X و ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 2.2 خواهد بود. تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ یک تراشه ۴ نانومتری است که جایگزین اسنپدراگون ۷۷۸G+ شده است.

در بخش دوربین، شیائومی۱۳ لایت از سنسور IMX766 سونی برای دوربین اصلی خود استفاده خواهد کرد و در کنار آن یک دوربین فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. در پنل جلوی آن نیز دو دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی که یکی از نوع معمولی و دیگری از نوع فوق عریض خواهد بود بهره خواهد برد.

انرژی شیائومی۱۳ لایت را یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری با سرعت شارژ ۶۷ تامین خواهد کرد و یک حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر آن وحود خواهد داشت. در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم که شیائومی درنهایت این گوشی را با چه مشخصات و طراحی معرفی می‌کند.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید