نسخه جهانی شیائومی ۱۳ در رویداد MWC 2023 معرفی می شود - تکفارس 
نسخه جهانی شیائومی ۱۳ در رویداد MWC 2023 معرفی می شود - تکفارس 

نسخه جهانی شیائومی ۱۳ در رویداد MWC 2023 معرفی می شود

افشین نوری
۲۰ دی ۱۴۰۱ - 15:11
شیائومی 13

شیائومی اخیرا سری شیائومی ۱۳ را در چین معرفی کرد و حالا خیلی‌ها منتظر عرضه این سری در بازارهای جهانی هستند. شنیده‌ها حاکی از آن است که نسخه جهانی این سری به‌همراه گوشی پرچمدار شیائومی ۱۳S اولترا به‌زوی معرفی خواهد شد.  

شیائومی امروز رسما اعلام ‌کرد که نسخه جهانی سری شیائومی ۱۳ در جریان رویداد MWC 2023 معرفی خواهد شد. همانطور که می‌دانید رویداد کنگره جهانی موبایل هر سال در ماه فوریه برگزار می‌شود و شرکت‌های فناوری جدیدترین محصولات مو‌بایلی خود را در آن به نمایش می‌گذارند. 

نسخه جهانی شیائومی ۱۳ در رویداد MWC 2023 معرفی می شود - تکفارس 

شیائومی به تازگی تیزری منتشر کرده بود که نشان می‌داد این شرکت محصولات متنوعی را در رویداد MWC 2023 معرفی خواهد کرد. هنوزمعلوم نیست که دقیقا چه دستگاه‌هایی توسطاین شرکت رونمایی خواهند شد اما در هرحال فعلا می‌دانیم که نسخه جهانی شیائومی ۱۳ و احتمالا گوشی پرچمدار ۱۳S اولترا در بین آن‌ها خواهند بود. 

گوشی شیائومی ۱۳S اولترا جایگزین ۱۲S اولترا خواهد شد که سال گذشته بعد از معرفی سری شیایومی ۲۲ رونمایی شد. گفته می‌شود شیائومی ۱۳S اولترا مجهز به دوربین‌های لایکا خواهد بود و از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و یک نمایشگر ۱۲۰ یا ۱۴۴ هرتزی بهره خواهد برد. 

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم‌ که شیایومی این گوشی‌ را با چه مشخصات و قابلیت‌هایی معرفی می‌کند. 

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید