مدیرعامل شیائومی دلیل استفاده از نمایشگر خمیده در گوشی شیائومی ۱۳ پرو را توضیح داد - تکفارس 
مدیرعامل شیائومی دلیل استفاده از نمایشگر خمیده در گوشی شیائومی ۱۳ پرو را توضیح داد - تکفارس 

مدیرعامل شیائومی دلیل استفاده از نمایشگر خمیده در گوشی شیائومی ۱۳ پرو را توضیح داد

افشین نوری
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - 15:25
شیائومی 13

شیائومی اخیرا سری شیائومی ۱۳ را در دو مدل استاندارد و پرو معرفی کرد و حالا لی جون مدیرعامل شیائومی دلیل متفاوت بودن طراحی این دو مدل را توضیح داده است. 

همانطور که می‌دانید، گوشی شیائومی ۱۳ با نمایشگر تخت و شیائومی ۱۳ پرو با نمایشگر خمیده معرفی شدند. لی جون در توضیح دلیل متفاوت بودن طراحی این گوشی‌ها گفته است که اگر از نمایشگر تخت در شیائومی ۱۳ پرو استفاده می‌کردند ضخامت آن افزایش می‌یافت و به همین‌خاطر تیم طراحی شیائومی تصمیم گرفتند که از نمایشگر خمیده برای آن استفاده ‌کنند. ‌

البته لی جون توضیح نداد که استفاده از نمایشگر تخت چگونه می‌توانسته باعث افزایش ضخامت شیائومی ۱۳ پرو شود اما او گفته که براساس بازخوردهایی که قبلا از مشتریان داشته‌اند به این نتیجه رسیده‌اند که بهتر است از نمایشگر تخت در مدل شیائومی ۱۳ پرو استفاده نشود. 

شیائومی گوشی شیائومی ۱۳ پرو را با یک نمایشگر ۶.۷۳ اینچی ۲K معرفی کرد که دارای نرخ نوسازی متغیر ۱ تا ۱۲۰ هرتز بود و از فناوری HDR10+,، حداکثر روشنایی ۱۹۰۰ نیت و عمق رنگ ۱۰ نیت پشتیبانی می‌کرد. به هر حال، استفاده از نمایشگر خمیده در این‌ گوشی باعث شده تا کاربران احساس خوبی نسبت به آن داشته باشند و شکل ظاهری این گوشی ظریف و نازک به نظر برسد. البته خیلی از مشتریان نمایشگرهای فلت را ترجیح می‌دهند و باید ببینیم که میزان فروش کدامیک از مدل‌های شیائومی ۱۳ بیشتر خاهد بود.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید