شیائومی ۱۳ پرو تاییدیه BIS هند را دریافت کرد - تکفارس 
شیائومی ۱۳ پرو تاییدیه BIS هند را دریافت کرد - تکفارس 

شیائومی ۱۳ پرو تاییدیه BIS هند را دریافت کرد

مهدی حلوائی
۳۰ دی ۱۴۰۱ - 11:42
شیائومی 13 پرو

شیائومی در ماه دسامبر سال ۲۰۲۲ گوشی‌های سری شیائومی ۱۳ را در کشور چین عرضه کرد و حالا به‌نظر می‌رسد که این گوشی‌ها به زودی در بازار جهانی نیز عرضه خواهند شد. گفته می‌شود که نسخه‌ی جهانی این گوشی‌ها در رویداد MWC 2023 معرفی می‌شوند.

گوشی‌های شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو امروز در دیتابیس NBTC تایلند به ترتیب با شماره مدل‌ ۲۲۱۱۱۳۳G و ۲۲۱۰۱۳۲G به ثبت رسیدند و بر اساس گزارش موکول شارما (Mukul Sharma)، افشاگر معتبر، نسخه‌ی پرو موفق به دریافت تاییدیه‌ی BIS هند نیز شده است. شیائومی سال گذشته نیز تنها نسخه‌ی پروی شیائومی ۱۲ را در کشور هند عرضه کرد و به‌نظر می‌رسد که امسال نیز از همین رویکرد پیروی کند.

هرچند که هنوز مشخصات نسخه‌‌ی جهانی سری شیائومی ۱۳ فاش نشده اما گفته می‌شود این گوشی‌ها با نسخه‌ی عرضه‌شده در چین هیچ تفاوتی نخواهند داشت. از این رو انتظار می‌رود که نسخه‌ی جهانی شیائومی ۱۳ از نمایشگر امولد ۶.۳۶ اینچی با وضوح +FHD و نزخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره ببرد و شیائومی ۱۳ پرو نیز به نمایشگر ۶.۷۳ اینچی با وضوح +QHD و نرخ تازه‌سازی مشابه مجهز شود.

تاییدیه شیائومی 13 پرو

از دیگر ویژگی‌های احتمالی نسخه‌ی جهانی سری شیائومی ۱۳ می‌توان به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲، رم LPDDR5، حافظه‌ی داخلی UFS 4.0 و رابط کاربری MIUI 14 (مبتنی بر اندروید ۱۳) اشاره کرد. همچنین نسخه‌ی پایه‌ی این گوشی‌ها از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۶۷ واتی و نسخه‌‌ی پرو نیز از باتری ۴۸۲۰ با شارژ باسیم ۱۲۰ واتی و بی‌سیم ۵۰ واتی بهره خواهد برد.

ترکیب دوربین‌های شیائومی ۱۳ شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، تله‌فوتوی ۱۰ مگاپیکسلی و سلفی ۳۲ مگاپیکسلی می‌شود اما شیائومی ۱۳ پرو از ترکیب سه دوربین اصلی، فوق عریض و تله‌فوتوی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده کرده است. انتظار می‌رود که نسخه‌ی جهانی این گوشی‌ها نیز به همین دوربین‌ها مجهز شوند.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید