رنگ های آبی و بنفش آیفون ۱۴ پرو در بین مدل های معیوب آن رویت شد - تکفارس 
رنگ های آبی و بنفش آیفون ۱۴ پرو در بین مدل های معیوب آن رویت شد - تکفارس 
رنگ های آبی و بنفش آیفون ۱۴ پرو در بین مدل های معیوب آن رویت شد - تکفارس 

رنگ های آبی و بنفش آیفون ۱۴ پرو در بین مدل های معیوب آن رویت شد

افشین نوری
۴ شهریور ۱۴۰۱ - 15:03
آیفون ۱۴ پرو

اپل خود را برای معرفی سری آیفون ۱۴ در روز ۱۶ شهریور آماده می‌کند و قرار است در این رویداد از چهار مدل آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ مکس، آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس رونمایی کند.

تاکنون شایعات زیادی درباره مشخصات و رنگ‌بندی این سری وجود داشته است و حالا تصاویر چند مدل معیوب از آیفون ۱۴ پرو‌ فاش شده است که رنگ‌های آبی و بنفش را برای آن نشان می‌دهند‌.

علاوه بر این دو رنگ، سه رنگ همیشگی گرافیتی، طلایی و نقره‌‌ای نیز در این تصاویر دیده می‌شود. این سه رنگ در سال‌های گذشته نیز ارائه شده‌اند، اما دو ‌رنگ آبی و بنفش ظاهرا امسال به‌طور انحصاری برای مدل پرو ارائه خواهد شد. نکته بعدی اینکه، باندهای آنتن رنگ‌ طلایی و بنفش آیفون ۱۴ پرو کنتراست ویژه‌ای با فریم آن‌ها دارد که جلوه خاصی به این مدل‌ها بخشیده است.

آیفون ۱۴ پرو

البته قبلا شایعاتی درباره وجود یک رنگ بنفش برای مدل‌های پرو آیفون ۱۴ وجود داشت که در آن‌ها ادعا شده بود این رنگ براساس شرایط نوری مختلف تغییر خواهد کرد. اپل قبلا این رنگ را در مدل‌های آیفون ۱۲ و ۱۲ مینی استفاده کرده بود و حالا می‌تواند آن‌ را برای مدل‌های پرو آیفون ۱۴ ارائه کند.

وب‌سایت MacRumors گزارش داده است که اپل احتمالا امسال از فناوری استفاده شده در رنگ آبی سیری آیفون ۱۳ پرو استفاده خواهد کرد. در این فناوری، از چندین لایه نانومتری سرامیک متالیک در سطح گوشی استفاده می‌شود که باعث دوام بیشتر آن می‌شود. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم امسال درنهایت چه رنگ‌هایی برای سری آیفون ۱۴ عرضه خواهد شد.


منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید