رندر رسمی گلکسی زد فولد ۴ فاش شد - تکفارس 
رندر رسمی گلکسی زد فولد ۴ فاش شد - تکفارس 
رندر رسمی گلکسی زد فولد ۴ فاش شد - تکفارس 

رندر رسمی گلکسی زد فولد ۴ فاش شد

افشین نوری
۲۸ تیر ۱۴۰۱ - 22:45
گلکسی زد فولد 4

طبق شایعات، سامسونگ رویداد آنپک خود را در تاریخ ۱۹ مرداد برگزار خواهد کرد و قرار است در این رویداد مصولات متنوعی از جمله گوشی‌های گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ در معرفی کند. اوایل امروز MySmartPrice رندر رسمی زد فلیپ ۴ را فاش کرد و‌ حالا وب‌سایت ۹۱mobiles رندر رسمی زد فولد ۴ را افشا کرده است.

طبق این تصویر به نظر می‌رسد که طراحی  گلکسی زد فولد ۴ تقریبا مشابه گلکسی زد فولد ۳ خواهد بود و سامسونگ آن را در سه رنگ بژ، خاکستری و مشکی معرفی خواهد کرد. از طرف دیگر گفته می‌شود نمایشگرهای داخلی و خارجی این گوشی نسبت تصویر بهتری نسبت به زد فولد ۳ خواهند داشت. ما همچنین می‌توانیم حسگر اثر انگشت و شیار سیم‌کارت را در لبه سمت چپ گوشی ببینیم. 

گلکسی زد فولد 4

مشخصات گلکسی زد فولد ۴ (احتمالی)

این گوشی احتمالا مجهز به نمایشگر داخلی ۷.۶ اینچی و نمایشگر خارجی ۶.۲ اینچی AMOLED  با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود و در داخل آن از تراشه اسنپدراگون ۸  نسل ۱ پلاس در کنار  ۱۲/۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد شد. ظرفیت باتری آن هم احتمالا ۴۴۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود که‌ با فناوری شارژ ۴۴ وات شارژ خواهد شد. 

سیستم دوربین پشت این‌گوشی شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود و دو دوربین سلفی ۱۰ و ۱۶ مگاپیکسلی در بالا و زیر نمایشگر آن ‌وجود خواهد داشت. 

نظر شما درباره این گوشی و طراحی آن چیست؟

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید