سامسونگ تاریخ رویداد آنپکد را تایید کرد؛ ۱۹ مرداد - تکفارس 
سامسونگ تاریخ رویداد آنپکد را تایید کرد؛ ۱۹ مرداد - تکفارس 
سامسونگ تاریخ رویداد آنپکد را تایید کرد؛ ۱۹ مرداد - تکفارس 

سامسونگ تاریخ رویداد آنپکد را تایید کرد؛ ۱۹ مرداد

مهدی ملکی
۲۸ تیر ۱۴۰۱ - 19:42
سامسونگ گلکسی آنپکد

سامسونگ با تایید موارد افشا شده، تاریخ برگزاری رویداد بعدی آنپکد خود را اعلام کرد. اگر تنها اندکی پیگیر اخبار دنیای فناوری باشید، خبر دارید که دیروز پوستر رسمی این رویداد فاش شده بود.

در پوستر مذکور به برگزاری رویداد بعدی آنپکد در تاریخ ۱۹ مرداد سال جاری (۱۰ آگوست ۲۰۲۲ میلادی) اشاره شده بود که حال سامسونگ همان پوستر را رسماً منتشر کرده است. انتظار می‌رود که ظاهر و مشخصات گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ در این تاریخ رونمایی شوند.

طبق رندرهای فاش شده، گلکسی زد فلیپ ۴ از یک نمایشگر بیرونی در کنار دوربین‌‌های پشتی استفاده می‌کند. همچنین در قسمت پایینی گوشی درگاه USB-C، گریل اسپیکر و میکروفون آن مشاهده می‌شود. گفته می‌شود که این تاشوی جدید سامسونگ از نمایشگر امولد ۶.۷ اینچی با وضوح +FHD، نمایشگر بیرونی ۲.۱ اینچی، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و باتری ۳،۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۲۵ واتی بهره می‌برد.

همچنین وجود گلکسی واچ ۵ و واچ ۵ پرو از دیگر رونمایی‌های محتمل رویداد آنپکد ماه آینده است. نسخه پایه این ساعت قبلاً در وب‌سایت رسمی سامسونگ در هلند، نروژ و دانمارک رویت شده است و به نظر می‌رسد مربوط به دو نسخه ۴۰ و ۴۴ میلیمتری گلکسی واچ‌ ۵ و یک‌ نسخه گلکسی واچ ۵ پرو‌ باشد.

شماره مدل این ساعت‌ها به‌ترتیب SM-R925F، SM-R905F و SM-R915F است و به نظر می‌رسد هر سه‌ی آن‌ها مربوط به نسخه LTE آن‌ها باشد. به هر حال این غول کره‌ای بار دیگر نشان داد که در حفظ اطلاعات اصلاً عملکرد خوبی ندارد.

با وجود افشای مرتب زمان برگزاری رویدادها، سامسونگ اخیراً با اختصاص ۲۱ درصد از سهم بازار گوشی‌ها در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری به خود از این نظر به عنوان برترین شرکت شناخته شد.

فروش فوق‌العاده‌ی گوشی‌های سری گلکسی A باعث شد تا سامسونگ به چنین موفقیتی دست پیدا کند. همچنین افزایش میزان تقاضا برای گوشی‌های سری آیفون ۱۳ نیز اپل را در جایگاه دوم لیست برترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند در دومین فصل از سال ۲۰۲۲ قرار داد.

شرکت‌‌های شیائومی، اوپو و ویوو نیز به‌ترتیب در رتبه‌های بعدی این لیست قرار گرفتند. ما رویداد پیش‌رو را به صورت زنده روی تکفارس پوشش خواهیم داد. تا آن زمان با ما همراه باشید.

منبع: Android Authority

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید