ایلان ماسک به توییتر هشدار داد از شکایت خود منصرف شود - تکفارس 
ایلان ماسک به توییتر هشدار داد از شکایت خود منصرف شود - تکفارس 
ایلان ماسک به توییتر هشدار داد از شکایت خود منصرف شود - تکفارس 

ایلان ماسک به توییتر هشدار داد از شکایت خود منصرف شود

افشین نوری
۲۳ تیر ۱۴۰۱ - 15:34
ایلان ماسک

توییتر دیروز علیه ایلان ماسک ‌‌به‌خاطر انصراف از خرید این شرکت شکایت کرد. حالا توییتر با انتشار پیام‌های ارسالی از طرف ماسک به پاراگ آگراوال، نشان داده است که ماسک به مدیرعامل توییتر گفته است «وکلای توییتر به‌دنبال ایجاد مشکل هستند و لازم است که هرچه زودتر پروسه شکایت را متوقف کنند‌.»

ماسک چند ماه پیش پیشنهاد خرید توییتر را به به قیمت ۴۴ میلیارد دلار داده بود اما حالا به خاطر شفاف نبودن تعداد اکانت‌های فیک این شبکه اجتماعی گفته است که از خرید آن انصراف می‌دهد‌.

توییتر با وحود اینکه اسناد و مدارکی را در این زمینه در اختیار ماسک قرا داده است اما ظاهرا این اسناد او را قانع نکرده‌اند و او تصمیم نهایی خود را گرفته است. توییتر گفته است که این موضوع را از طریق قانونی پیگیری خواهد کرد تا ماسک را مجبور به خرید این شرکت بکند. 

ماسک‌نیز در واکتش به شکایت توییتر از او‌چند میم در حساب توییتری خود منتشر کرده است که این موضوع را به سخره گرفته است. 

اگر ماسک بخواهد به‌طور یک‌طرفه از معامله خرید توییتر خارج شود مجبور خواهد بود که جریمه‌ای به مبلغ یک میلیارد دلار به توییتر بپردازد و هنوز مشخص نبست که رای دادگاه چه خواهد بود. در هر حال باید منتظر ماند و دید نتیجه این دعوای حقوقی به کجا ختم‌می‌شود و چه کسی پیروز این میدان می‌شود. 

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید