توییتر برای شکایت از ایلان ماسک وکیل حقوقی استخدام کرد - تکفارس 
توییتر برای شکایت از ایلان ماسک وکیل حقوقی استخدام کرد - تکفارس 

توییتر برای شکایت از ایلان ماسک وکیل حقوقی استخدام کرد

افشین نوری
۲۱ تیر ۱۴۰۱ - 08:24
ایلان ماسک

ایلان ماسک روز جمعه با ارسال نامه‌ای به اداره بورس و اوراق بهادار آمریکا گفت که از خرید توییتر منصرف شده است. حالا رویترز گزارش داده است که توییتر شرکت حقوقی Wachtell, Lipton, Rosen & Katz LLP را به‌عنوان وکیل خود در این ماجرا انتخاب کرده است تا به هر نحوی شده  ماسک را مجبور به خرید این شرکت به قیمت ۴۴ میلیارد دلار بکند‌.

همانطور که احتمالا می‌دانید، ماسک چند ماه پیش قرارداد خرید توییتر را امضا کرد و از لحاظ قانونی ملزم به خرید این شرکت به قیمت ۵۴.۲ دلار به ازار هر سهم است. 

حالا ماسک به خاطر امتناع کردن توییتر از ارائه اسناد کافی درباره تعداد اکانت‌های فیک این شبکه اجتماعی از تصمیم خود برای خرید آن منصرف شده است. او گفته است که توییتر مانع از تحقیقات او و ‌تیمش درباره تعداد اکانت‌های فیک این پلتفرم شده است و او فکر می‌کند تعداد این اکانت‌ها بسیار بیش از آن چیزی است که مدیران توییتر ادعا می‌کنند. 

حالا علاوه بر رویترز، بلومبرگ نیز گزارش داده است که ‌توییتر علیه ماسک شکایت کرده است و قرار است در یک دادگاه ایالتی این موضوع رسیدگی شود.

بد نیست بدانید که شرکت حقوقی Wachtell قبلا یکی از مشاوران حقوقی ماسک برای خصوصی کردن شرکت تسلا در سال ۲۰۱۸ بوده است. ماسک نیز شرکت حقوقی Quinn Emanuel Urquhart & Sullivan LLP را برای دفاع از خود در برابر شکایت توییتر انتخاب کرده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم نتیجه این دعوای حقوقی چه می‌شود و کدامیک از آن‌ها برنده این میدان می‌شود.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید