واتساپ همه انواع ایموجی ها را برای واکنش به پیام ها عرضه کرد - تکفارس 
واتساپ همه انواع ایموجی ها را برای واکنش به پیام ها عرضه کرد - تکفارس 
واتساپ همه انواع ایموجی ها را برای واکنش به پیام ها عرضه کرد - تکفارس 

واتساپ همه انواع ایموجی ها را برای واکنش به پیام ها عرضه کرد

افشین نوری
۲۱ تیر ۱۴۰۱ - 09:08
واتساپ

واتساپ چند ماه پیش ۶ ایموجی را برای واکنش به پیام‌ها معرفی کرد و حالا همه ایموجی‌های ممکن را برای واکنش به پیام‌ها عرضه کرده است. مارک زاکربرگ مدیرعامل متا با اعلام این خبر گفته است که کاربران واتساپ اکنون می‌توانند با هر ایموجی که دلشان می‌خواهد به پیام‌ها واکنش بدهند‌.

واتساپ تاکنون قابلیت‌های مختلفی را برای پلتفرم خود عرضه کرده است و آخرین مورد آن‌ها همین واکنش به پیام‌ها با ایموجی بود که مورد توجه کاربذان قرار گرفت. این قابلیت یک روش خوب برای تعامل با دیگران است و برای استفاده از آن می‌توانید انگشت خود را روی هر پیامی که دوست دارید فشار دهید و نگهدارید و سپس روی دکمه + ضربه بزنید تا لیست کامل ایموجی‌ها را ببینید. با انتخاب هر کدام از آن‌ها، ایموجی مربوط به آن در زیر پیام مذکور ظاهر خواهد شد. ‌

آپدیت جدید واتساپ برای ایموجی‌های فوق در دسترس همه کاربران قرار گرفته است و کاربران فیس بوک مسنجر هم‌‌ چنین آپدیتی را دریافت کرده‌اند. بد نیست بدانید که تلگرام نیز به‌عنوان رقیب واتساپ ایموجی‌های مختلفی را برای واکنش به پیام‌ها ارائه کرده است که البته بسیاری از آن‌ها پولی است و با پرداخت ۵ دلار در ماه قابل دسترس خواهند بود.

اگر هنوز آپدیت جدید واتساپ را دریافت نکرده‌اید باید کمی صبور باشید چون ‌ممکن است کمی طول بکشد.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید