افشای اطلاعات تازه درباره تبلت‌های آیپد پرو ۲۰۲۲ اپل - تکفارس 
افشای اطلاعات تازه درباره تبلت‌های آیپد پرو ۲۰۲۲ اپل - تکفارس 
افشای اطلاعات تازه درباره تبلت‌های آیپد پرو ۲۰۲۲ اپل - تکفارس 

افشای اطلاعات تازه درباره تبلت‌های آیپد پرو ۲۰۲۲ اپل

افشین نوری
۵ تیر ۱۴۰۱ - 11:07
آیپد پرو

یک افشاگر مطرح با نام کاربری LeaksApplePro اطلاعاتی را درباره قیمت و ‌مشخصات تبلت‌های آیپد پرو بعدی اپل که مجهز به تراشه M2 خواهند بود فاش کرده است. این کاربر، اطلاعاتی نیز درباره نسل ۱۰ آیپد و نسل بعدی آیپد مینی منتشر کرده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

به‌گفته این افشاگر، حداقل سه مدل آیپد پرو با تراشه‌های سری M2 وجود خواهد داشت که یکی از آن‌ها قبل از شروع سال ۲۰۲۳ معرفی نخواهد شد. قبلا نیز شایعاتی درباره معرفی چندین مدل آیپد پرو (نسل ۶) در رویداد پاییز اپل وجود داشت و به نظر می‌رسد آیپد پرو ۱۴.۱ اینچی در این رویداد معرفی نخواهد شد.  

آیپد پروهایی که اپل امسال با تراشه M2 معرفی خواهد احتمالا ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی خواهند بود و به‌ترتیب ۷۹۹ دلار و ۱۰۹۹ دلار قیمت خواهند شد. انتطار می‌رود هر دو مدل از شبکه ۵G پشتیبانی کنند و دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی باشند.  

این قیمت‌ها نشان می‌دهند که آیپد پروهای امسال با تراشه M2 از نظر قیمتی تفاوت چندانی با مدل‌های سال گذشته با تراشه M1 نخواهند داشت. از طرفی، گفته می‌شود که آیپد پرو ۱۴.۱ اینچی اپل با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و نمایشگر mini-LED معرفی خواهد شد و قیمتی برابر ۱۴۰۰ دلار خواهد داشت.

درباره نسل بعدی آیپد مینی هم افشاگر مذکور گفته است که اپل این تبلت را قبل از شروع سال ۲۰۲۳ معرفی نخواهد کرد و ظاهرا این مدل مجهز به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی خواهد بود که نسبت به نمایشگر ۶۰ هرتزی مدل قبلی ارتقا خوبی خواهد داشت. از طرف دیگر، انتظار می‌رود نسل ۱۰ آیپد با یک نمایشگر ۱۰.۵ اینچی معرفی بشود که کمی بزرگتر از مدل قبلی با نمایشگر ۱۰.۲ اینچی خواهد بود. 

منبع: Notebookcheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید