آیپد پرو ۲۰۲۲ از تراشه M2 استفاده خواهد کرد - تکفارس
آیپد پرو ۲۰۲۲ از تراشه M2 استفاده خواهد کرد - تکفارس

آیپد پرو ۲۰۲۲ از تراشه M2 استفاده خواهد کرد

مهدی حلوائی
۴ بهمن ۱۴۰۰ - 15:42
آیپد پرو 2022

قرار است که اپل در پاییز سال جاری میلادی از نسل جدید تبلت پرچمدار آیپد پرو رونمایی کند و در صورتی که گمانه‌های اخیر صحت داشته باشند، این محصول از تراشه‌ی معرفی‌نشده‌ی M2 بهره خواهد برد. این اطلاعات که توسط یکی از افشاگران مشهور با نام کاربری Dylandkt منتشر شده است، به عرضه‌ی آیپد پرو ۲۰۲۲ در دو نسخه‌ی ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی اشاره دارد.

بر اساس گمانه‌زنی‌های اخیر، تبلت آیپد پرو ۲۰۲۲ از فناوری شارژ مگ‌ سیف پشتیبانی نخواهد کرد اما هر دو نسخه‌ی آن از نمایشگر مینی ال ای بهره خواهند برد. استفاده‌ی این محصول از تراشه‌ی M2 موضوع غیر قابل تصوری نیست چرا که نسخه‌ی فعلی آیپد پرو نیز از تراشه‌ی پرچمدار M1 اپل استفاده می‌کند. در حالی که هنوز اطلاعات زیادی از تراشه‌ی M2 در دسترس نیست اما گفته می‌شود که این تراشه بر اساس فناوری تولید ۳ نانومتری TSMC طراحی خواهد شد.

آیپد پرو 2022

همچنین گفته می‌شود که نسل جدید تبلت آیپد پرو تنها محصولی نیست که به تراشه‌ی M2 مجهز می‌شود و قرار است تا مک بوک پرو ۱۴ اینچی و مک بوک ایر جدید شرکت اپل نیز از این تراشه‌ی اختصاصی بهره ببرند. گزارش Dylandkt همچنین به عرضه‌ی ایرپادز پرو ۲ در پاییز سال جاری اشاره دارد. انتظار می‌رود که در هفته‌های آینده جزئیات بیشتری از این محصولات در دسترس قرار بگیرد.

نظر شما در مورد تبلت‌های سری آیپد پرو چیست؟ به‌نظر شما اپل باید چه قابلیت‌هایی را به نسخه‌ی جدید تبلت پرچمدار خود اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.