با اوکی اکسچنج پله‌های ترقی در ارز دیجیتال را یکی پس از دیگری طی کنید! - تکفارس 
با اوکی اکسچنج پله‌های ترقی در ارز دیجیتال را یکی پس از دیگری طی کنید! - تکفارس 
با اوکی اکسچنج پله‌های ترقی در ارز دیجیتال را یکی پس از دیگری طی کنید! - تکفارس 

با اوکی اکسچنج پله‌های ترقی در ارز دیجیتال را یکی پس از دیگری طی کنید!

کسری نراقی
۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - 01:38
بیتکوین

ارزهای دیجیتال با نام لاتین Digital currency  یک نوآوری در سیستم سرمایه گذاری هستند، که در میان مردم با نام پول‌های دیجتیالی شناخته شده‌اند. این بیزنس به اقتضای شرایط اقتصادی در جوامع مختلف توجه اکثر مردم را جلب و بسیار محبوبیت کسب کرده است. در گذشته رفع نیاز پولی به صورت فیزیکی در ارز‌های دیجیتال صورت می‌گرفت که درصد تقلب شدیدا افزایش می‌داد‌.

 اما امروزه این کسب‌وکار تحت حمایت و حفاظت سیستم ابر قدرت بلاک چین است که رخ دادن تقلب و کلاهبرداری را به صفر رسانده است. اگر خرید و فروش ارز‌های دیجیتال بر تمام جهان غالب شود، دیگر کسی سمت کار‌های دیگر نمی‌رود و در این هنگام است که می‌گوییم ارز‌ دیجیتال تمام مردم جهان را تحت حمایت خود قرار داد و با تیر جانسوز و آتشین قلب کسب‌وکار‌های متعدد را نشانه گرفت. اولین رمز ارزی که ظهور کرد و پرچم ارز دیجیتال را به احتزار در آورد، بیت کوین بود. که توانست در تمام دنیا غوغا به پا کند. بعد از بیت کوین افراد زیادی با الگوبرداری از آن، ارزهای متفاوتی را همانند تتر، اتریوم لایت کوین و دوج کوین را طراحی کردند.

 اما هیچ کدام از این ارز‌ها نتوانستند جایگاه بیت کوین را تصاحب کنند. بنابراین، اکثر تریدرهای معروف و کارکشته خرید بیتکوین را انتخاب می‌کنند و با تجربه‌هایی که به دست آورده‌اند، از میان صرافی‌های ارز دیجیتال همیشه بهترین صرافی را انتخاب کرده و بی چون و چرا اوکی اکسچنج را به تمامی تازه کاران معرفی می‌کنند. چون این صرافی تمام اطلاعات دقیق و کامل را در رابطه با ارزهای دیجیتال در اختیار کاربر قرار داده و به بهترین نحو از سرمایه تمام تریدر‌ها محفاظت می‌کند.

با اوکی اکسچنج پله‌های ترقی در ارز دیجیتال را یکی پس از دیگری طی کنید! - تکفارس 

تجربه‌ای منحصر به فرد و نوین در ارز دیجیتال با تولد اتریوم

ویتالیک بوترین نوجوانی چموش و باهوش بود که با دیدن قدرت بیت کوین جرقه‌ای در ذهنش روشن شد و به این فکر افتاد با تشکیل یک تیم توانمند یک ارز دیجیتال قدرتمند طراحی کند، که بتوانند در تمام جهان به معروفیت و شهرت دست یابد. بعد از جمع آوری یک‌سری ایده و مشورت با دوستان خود، ویتالیک، اتریوم را ابداع کرد. طراحی این ارز به گونه‌ای بود که در همان ابتدا مورد توجه تریدرها قرار گرفت.

محبوبیت اتریوم به حدی افزایش یافت که بوترین قابلیت‌های منحصر به‌فرد و کارآمدی را به این ارز تزریق کرد تا بتواند جایگاه بیت کوین را از آن خود کند‌. اما در این هنگام بیت کوین نیز دست روی دست نگذاشت و تحت حمایت سیستم‌های ابر قدرت در جهان نیرو شکست ناپذیری را بدست آورد و توانست در رقابت با اتریوم پیروز میدان شود. شکست خوردن اتریوم در برابر بیت کوین از ارزش و اعتبار آن ذره‌ای کم نکرد و حتی مورد تشویق تریدر‌ها ها نیز قرار گرفت و اکثر افراد بر اساس شهامت و جسارت این ارز به خرید اتریوم پرداختند و سرمایه‌های خود را در اختیار این ارز قرار دادند چون یقین داشتند بدون کوچک‌ترین مشکلی به سوددهی‌های کلانی دست خواهند یافت.

با اوکی اکسچنج پله‌های ترقی در ارز دیجیتال را یکی پس از دیگری طی کنید! - تکفارس 

معرفی ارز دوج کوین و ارائه خصوصیات آن

دوج کوین یکی از ارزهایی بود که به منظور سرگرمی و شوخی توسط شخصی بی نام و نشان طراحی شد. اما به دلیل قابلیت‌های محدود همانند دیگر ارز‌های نوپا از همان ابتدا در شرف نابودی بود. که ایلان ماسک مرد ثروتمند جهان متوجه خصوصیات و ویژگی‌های خارق العاده این ارز شد و به حمایت از آن پرداخت. ایلان ماسک  پس از گذشت مدت زمان کوتاهی دوج کوین به یک ارز محبوب و ایمن تبدیل کرد تا سرمایه‌گذاران زیادی جذب آن شوند. دوج کوین به دلیل قیمت پایین با نام فقرا شهرت گرفت و ایلان  تقریبا تمام شرایط را برای افراد مختلف فراهم کرد تا بتوانند با سرمایه‌های کم به خرید دوج کوین بپردازند. که از این راه هم سرگرمی‌های نسبتاً خوب به دست آورند  و هم به سوددهی برسند. دوج کوین رویا‌های مختلف و حتی غیرممکنی در سر داشت و می خواست به عنوان ابرقدرت ارزدیجیتال در جهان شناخته شود. اما در این مسیر رقبای زیادی سر راه و قرار داشتند از جمله رقبای قدرتمند او می‌توان به اتریوم و بیت کوین اشاره کرد. در نتیجه این ارز در دسته مینی‌کوین‌ها قرار گرفت و نتوانست سرمایه‌‌های کلان را در خود جای دهد.

اوکی اکسچنج صرافی مطمئن سرمایه گذاران

با گسترده شدن دنیای ارز دیجیتال افراد زیادی به  فکر سرمایه‌گذاری در این بیزینس افتادند اما متاسفانه آشنای کامل و دقیق نسبت به ارزهای دیجیتال نداشتند. در این هنگام تریدر‌های معروف به منظور پشتیبانی از ارزهای دیجیتال یک‌سری صرافی مطمئن و با تجربه به تازه کاران معرفی کردند. که در میان این صرافی‌ها، اوکی اکسچنج توانست درصد بالایی از محبوبیت را به خود اختصاص دهد و مورد توجه اکثر افراد در سراسر جهان قرار بگیرد. برای آشنای هر چه تمام تر با این صرافی به سایت www.ok-ex.io مراجعه کرده و با خیالی آسوده به سوددهی دلخواه خود برسید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید