خدمات سئو حرفه ای را از وب۲۴ بخواهید - تکفارس 
خدمات سئو حرفه ای را از وب۲۴ بخواهید - تکفارس 
خدمات سئو حرفه ای را از وب۲۴ بخواهید - تکفارس 

خدمات سئو حرفه ای را از وب۲۴ بخواهید

کسری نراقی
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - 02:04
خدمات سئو حرفه ای را از وب۲۴ بخواهید - تکفارس 

در سال‌های اخیر به‌ویژه با شیوع کرونا سرعت رشد تجارت الکترونیک شتاب بیشتری گرفت و بسیاری از کسب‌وکارها تصمیم گرفتند که به فضای آنلاین وارد شوند و محصولات و خدماتشان را در بستر اینترنت به دست مشتریان برسانند. جالب است که این رشد نه‌تنها در یک حوزه خاص بلکه بسیاری از حوزه‌ها را در بر گرفته است، از فروشگاه‌های اینترنتی گرفته تا وبسایت‌های خدماتی، نیازمندی و …

همان‌طور که می‌دانید یکی از بهترین راه‌های افزایش حضور آنلاین و بازاریابی سئو است، زیرا حدود ۸۰ درصد از بازدید اینترنت از طریق موتورهای جستجو به‌ویژه گوگل صورت می‌پذیرد. مهم‌ترین مزیت سئو هدایت بازدیدکنندگان هدفمند به وب‌سایت شما است؛ کسی که واژه خرید لپ‌تاپ را جستجو می‌کند به احتمال زیاد در صدد خرید یک لپ‌تاپ است.

به دلیل مزیت‌های بی‌شمار سئو، بسیاری از کسب‌وکارهای آنلاین به سراغ آن رفته‌اند و همین امر تقاضا برای متخصصین و شرکت‌های سئو را جهت انجام و مشاوره سئو به طور بی‌سابقه‌ای افزایش داده است. این موضوع می‌تواند به نفع کسب‌وکارها باشد اما مشکلی که در این میان به وجود می‌آید این است که پیدا کردن یک متخصص سئو سایت و ارائه‌دهنده خدمات سئو حرفه ای که از همه اصول آن آگاه باشد را سخت‌تر کرده است. در نتیجه نیاز است که مدیران و صاحبان کسب‌وکار قبل از سپردن سئو سایت به یک فرد یا شرکت تا حدودی با سئو آشنا شوند. ما در ادامه مشخصات یک شرکت سئوی ایده‌آل را معرفی می‌کنیم تا شاید به شما برای تصمیم‌گیری و رسیدن به صفحه اول گوگل کمک کرده باشیم.

ویژگی‌های یک شرکت سئوی ایده‌آل

تجربه و تخصص

وقتی از موفقیت در فضای دیجیتال و آنلاین حرف می‌زنیم، تجربه و تخصص اهمیت زیادی پیدا می‌‌کند. اگر می‌خواهید در موتورهای جستجو بیشتر دیده شوید و رسیدن به صفحه اول گوگل را تجربه کنید، باید خدمات سئو حرفه ای سایت خود را به شرکتی بسپارید که پروژه‌های موفقیت‌آمیز زیادی داشته باشد و سالیان سال در این زمینه فعالیت کرده باشد (به اصطلاح برادری خود را ثابت کرده باشد)! یکی از شرکت‌هایی که تقریباً ۱۵ سال حضور فعال در زمینه سئو دارد، شرکت وب ۲۴ است و می‌توان آن را یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های سئو در ایران نامید.

خوشنامی

مشتریان کنونی و قبلی یک شرکت همیشه در مورد شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات سئو حرف‌های زیادی دارند، بنابراین خوشنامی یک شرکت نشان‌دهنده شهرت و اعتبار آن‌ها در حوزه سئو است. همچنین شما می‌توانید از مشتریان کنونی و قبلی یک شرکت اطلاعات خوبی از آن‌ها به دست آورید، البته گاهی هم این شرکت‌ها بازخورد خود را در فضای اینترنت (مثل لینکدین و اینستاگرام) منتشر می‌‌کنند که می‌تواند برای شناخت شرکت سئو از آن استفاده کرد. اعتبار مشتریان نیز می‌تواند نشان‌دهنده حرفه‌ای بودن شرکت سئو باشد. شرکت وب ۲۴ دارای مشتریان بزرگی مثل ایمالز و … است و اعتماد این برندهای بزرگ به آن می‌تواند نشان از خوشنامی این شرکت باشد.

بکارگیری روش‌های بروز و تکنیک‌های جدید

فضای آنلاین به‌خصوص حوزه سئو روزبه‌روز در حال تغییر و گسترش است و تکنیک‌های سئو نیز متنوع‌تر و گاهی سخت‌تر از قبل می‌‌شوند. یک شرکت سئوی خوب به طور مستمر آپدیت‌های جدید موتورهای جستجو و تکنیک‌های بهینه‌سازی را رصد می‌‌کنند. آن‌ها همیشه تکنیک‌های جدید را بررسی و اجرا می‌‌کنند تا از برآورده کردن نیازهای مشتریان خود مطمئن شوند. با نگاهی به الگوریتم‌های گوگل که روزبه‌روز تغییر کرده و هوشمندتر می‌‌شوند، تکنیک‌های سئو سایت نیز باید متناسب با این تغییرات بروز شوند.

دارا بودن تیم حرفه‌ای

یک تیم قوی و حرفه‌ای یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های یک شرکت خوب سئو است. شرکت‌های بزرگ سئو به طور مرتب سعی در جذب نیروهای کارآزموده سئو دارند تا بتوانند پروژه‌های خود در زمینه خدمات سئو و بهینه‌سازی سایت را به بهترین نحو انجام دهند. همچنین به طور مستمر این نیروها را آموزش می‌دهند تا با جدیدترین ابزارها و تکنیک‌های سئو آشنا شوند. شرکت وب ۲۴ یکی از قوی‌ترین کادرهای سئو را دارد و با برنامه‌های مدون آموزشی همیشه دانش نیروهای خود را در بالاترین سطح حفظ می‌‌کند.

گزارش‌های دقیق، منظم و صادقانه

وقتی مهم‌ترین دسترسی‌های سایت خود را به یک شرکت سئو می‌دهیم و هزینه‌هایی را برای بهینه‌سازی سایت به این شرکت‌ها پرداخت می‌کنیم، حق داریم که به طور دقیق از فعالیت‌هایی که آن‌ها انجام می‌دهند مطلع باشیم و نتیجه این فعالیت‌ها را به صورت مستمر دریافت کنیم (بخصوص در روزهایی که قیمت سئو نیز مانند سایر هزینه‌ها رو به افزایش است). یک شرکت سئوی خوب شرکتی است که این تعهد و مسئولیت‌پذیری را داشته باشد که مشتریان را از فعالیت‌ها و نتایج آن‌ها، به طور دقیق، مستمر و صادقانه آگاه کند.

ویژگی‌های فوق را می‌توان مهم‌ترین مشخصه‌های یک شرکت سئوی خوب و متعهد دانست. از سایر ویژگی‌های مهم که جا دارد به آن‌ها اشاره کنیم موارد زیر است:

  • پلن‌های انعطاف‌پذیر و متنوع
  • ارتباط مستمر و مؤثر با مشتریان
  • انعطاف‌پذیری در استراتژی و برنامه‌های سئو
خدمات سئو حرفه ای را از وب۲۴ بخواهید - تکفارس 

شرکت وب ۲۴ یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین شرکت‌های سئو در ایران است و حدود ۱۵ سال از تأسیس این شرکت می‌گذرد که با توجه به جدید بودن این حوزه، در دنیای سئو یک زمان طولانی محسوب می‌‌شود. وب ۲۴ هم اکنون سئوی شرکت‌های بزرگی چون ایمالز، خبرآنلاین، پیشگامان و … را برعهده دارد. متخصصین وب ۲۴ با بررسی دقیق وب‌سایت شما و ارتباط مؤثر، ابتدا سعی در شناخت اهداف کسب‌وکار شما دارد و سپس بهترین استراتژی را برای بهینه سازی سایت شما انتخاب می‌کند. این استراتژی توسط یکی از بزرگترین و کارآزموده‌ترین کادرهای سئو در ایران پیاده‌سازی می‌‌شود. برای داشتن یک سئوی موفق و حضور پررنگ در موتورهای جستجو می‌توانید با شماره ۰۲۱۸۶۰۸۶۹۰۶ با وب ۲۴ تماس گرفته و یا به وبسایت این شرکت یعنی web24.ir جهت دریافت خدمات مشاوره سئو و سفارش سئو مراجعه کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید