شایعه: گلکسی واچ ۵ زشت‌ترین ساعت هوشمند بازار خواهد بود - تکفارس 
شایعه: گلکسی واچ ۵ زشت‌ترین ساعت هوشمند بازار خواهد بود - تکفارس 
شایعه: گلکسی واچ ۵ زشت‌ترین ساعت هوشمند بازار خواهد بود - تکفارس 

شایعه: گلکسی واچ ۵ زشت‌ترین ساعت هوشمند بازار خواهد بود

افشین نوری
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - 17:31
سامسونگ گلکسی واچ 4

ظاهرا ساعت هوشمند گلکسی واچ ۵ سامسونگ ‌از نظر ظاهری چندان زیبا نخواهد بود. این ادعا را یک افشاگر مطرح به نام  Ice Universe کرده است. 

براساس شایعات، سامسونگ امسال هیچ نسخه کلاسیکی معرفی نخواهد کرد و بنابراین خبری از حاشیه چرخان در اطراف نمایشگر نخواهد بود. سامسونگ احتمالا به جای این نسخه یک مدل پرو ارائه کند که برخی از المان‌های طراحی گلکسی واچ ۴ را به ارث خواهد برد. 

با این‌حال، Ice Universe معتقد است که گلکسی واچ ۵ زشت‌ترین ساعت بازار خواهد بود. این ادعا با توجه به اینکه گلکسی واچ ۴ هم‌اکنون جزو پرفروش‌ترین‌ها است کمی عجیب به نظر می‌رسد. 

گلکسی واچ ۵

در حال حاضر، گلکسی واچ ۴ استاندارد در دو سایز ۴۰ و ۴۴ میلیمتری قابل دسترس است و گلکسی واچ ۵ نیز احتمالا در دو سایز ۴۰ و ۴۲ میلیمتری عرضه خواهد شد. یک مدل پرو هم وجود خواهد داشت که فقط در یک سایز ارائه خواهد شد. این مدل احتمالا باتری بزرگتری نسبت به مدل کلاسیک گلکسی واچ ۴ خواهد داشت (۵۷۲ در برابر ۳۶۱ میلی‌آمپرساعت). سامسونگ همچنین ممکن است از یک تراشه قدرتمندتر و نسخه بهینه سیستم عامل Wear OS 3 در این مدل استفاده کند. 

شاید یکی از دلایلی که باعث زشت شدن گلگسی واچ ۵ پرو خواهد شد حاشیه نسبتا عریض آن‌ خواهد بود بطوریکه عرض آن از حاشیه گلکسی واچ ۴ نیز بیشتر خواهد بود. Ice تصویری هم منتشر کرده تا این موضوع را واضح‌تر نشان دهد. به گفته این افشاگر، سامسونگ با عرضه این طراحی، از اپل عقب خواهد افتاد. در حال حاضر اپل واچ سری ۷ اپل دارای حاشیه بسیار باریک و طراحی مستطیلی‌شکل است و امسال نیز شاهد بازطراحی آن در اپل واچ سری ۸ خواهیم بود. 

افشاگر مذکور همچنین توصیه کرده است که به هیچ‌وجه گلکسی واچ ۵ را نخرید. در هر حال، به نظر می‌رسد که سامسونگ امسال در مقابل اپل کار سختی خواهد داشت و باید منتظر بمانیم و ببینیم شهریورماه امسال چه اتفاقاتی می‌افتد. 

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید