شایعه: گلکسی واچ ۵ پرو بسیار مقاوم‌تر از مدل قبلی خود خواهد بود - تکفارس 
شایعه: گلکسی واچ ۵ پرو بسیار مقاوم‌تر از مدل قبلی خود خواهد بود - تکفارس 

شایعه: گلکسی واچ ۵ پرو بسیار مقاوم‌تر از مدل قبلی خود خواهد بود

افشین نوری
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 16:43
سامسونگ گلکسی واچ 4

طبق برخی گزارش‌ها، گلکسی واچ ۵ ‌پرو طراحی مقاوم‌تری نسبت به مدل قبلی خود یعنی گلکسی واچ ۴ کلاسیک خواهد داشت. این ساعت ظاهرا حاشیه‌های نازکی نخواهد داشت.

یک افشاگر به نام آیس یونیورس اطلاعات تازه‌ای درباره گلکسی واچ ۵ پرو منتشر کرده است. این ساعت، رده‌بالاترین ساعت ۲۰۲۲ سامسونگ خواهد بود و احتمالا فقط در یک سایز ارائه خواهد شد. این در حالیست که گلکسی واچ ۵ در دو سایز۴۰ و ۴۶ میلیمتری معرفی خواهد شد.

آیس یونیورس گفته است که گلکسی واچ ۵ پرو برخلاف گلکسی ۴ کلاسیک که دارای بدنی فولاد ضدزنگ بود از یک بدنه تیتانیونی بهره خواهد برد. اپل نیز قبلا از این جنس بدنه در ساعت‌های اپل واچ خود استفاده کرده است.

آیس یونیروس همچنین گفته است که گلکسی واچ ۵ پرو از یک شیشه مقاوم برای نمایشگر خود استفاده خواهد کرد. این شیشه در برابر خراش و ضربه مقاوم خواهد بود.

از آنجائیکه گلکسی واچ ۵ یک ساعت مقاوم خواهد بود احتمال حاشیه‌های نازکی نخواهد داشت و حتی کمی ضخیم‌تر نیز خواهد بود. در هر حال، آیس یونیوس جزئیات بیشتری درباره این ساعت فاش نکرده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم این ساعت در نهایت با چه مشخصاتی معرفی می‌شود.

منبع: Notebookcheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید