تیزر رسمی پوکو F4 منتشر شد - تکفارس 
تیزر رسمی پوکو F4 منتشر شد - تکفارس 
تیزر رسمی پوکو F4 منتشر شد - تکفارس 

تیزر رسمی پوکو F4 منتشر شد

افشین نوری
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - 07:51
پوکو F4

پوکو قرار است به‌زودی گوشی پوکو F4 را معرفی بکند و از الان شروع به تبلیغات آن و انتشار تیزرهای مختلف کرده است. به نظر می‌رسد این گوشی برخلاف مدل‌های قبلی پوکو تمرکز خود را به جای عملکرد روی طراحی و ظاهر خواهد گذاشت.

پوکو به عنوان برندی که تحت مجموعه شیائومی فعالیت می‌کند در سال‌های اخیر گوشی‌های خوبی روانه بازار کرده است و حالا می‌خواهد مدل جایگزین پوکو F3 را معرفی و عرضه بکند. پوکو در نامه‌ای که در صفحه توییتر رسمی این شرکت منتشر شده، از برنامه خود برای عرضه پوکو F4 در آینده بسیار نزدیک خبر داده است.

پوکو F4

در این نامه ذکر شده است که این گوشی مصرف انرژی پایینی در هنگام پخش ویدیو و فیلم خواهد داشت و تمرکز آن روی عملکرد نخواهد بود بلکه جنبه‌های دیگری را مورد توجه قرار خواهد داد. این جنبه‌ها شامل نمایشگر گوشی خواهد شد هرچند که اشاره‌ای به عملکرد دوربین آن نیز نشده است.‌

این در حالی است که خیلی از علاقمندان پوکو منتظر یک گوشی پرچمدار از این شرکت هستند و بد نیست بدانید که پوکو اوایل امسال پوکو X4 پرو ۵G را با تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ معرفی کرد که این تراشه ضعیف‌تر از تراشه اسنپدراگون ۸۶۰ پوکو X3 پرو بود. بنابراین پوکو F4 نیز ممکن است چنین رویکردی را در پیش بگیرد و به‌عنوان یک گوشی میان‌رده معرفی بشود.

طبق شایعات، پوکو F4 مجهز به تراشه‌ اسنپدراگون ۸۷۰، رم ۶ و ۸ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، رابط کاربری MIUI 13 (مبتنی بر اندروید ۱۲) و باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی خواهد بود. اگر این اطلاعات درست باشند پوکو F4 احتمالا همان ردمی K40S با نامی جدید خواهد بود.

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم در روزهای آینده چه اطلاعات دیگری از این گوشی به بیرون درز پیدا می‌کند و پوکو آن را درنهایت با چه مشخصاتی معرفی می‌کند.

منبع: Notebookcheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید