پوکو به‌زودی اولین تبلت خود را معرفی می‌کند - تکفارس 
پوکو به‌زودی اولین تبلت خود را معرفی می‌کند - تکفارس 
پوکو به‌زودی اولین تبلت خود را معرفی می‌کند - تکفارس 

پوکو به‌زودی اولین تبلت خود را معرفی می‌کند

افشین نوری
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - 18:33
تبلت پوکو

برند پوکو که جزو زیرمجموعه شیائومی محسوب می‌شود قصد دارد بازار تبلت را نیز تجربه کند. این برند در سال‌های اخیر گوشی‌های متنوعی را عرضه کرده است.

طبق یک گزارش جدید، یک تبلت پوکو تائیدیه EEC را دریافت کرده است که نشان می‌دهد به‌زودی شاهد معرفی اولین تبلت این شرکت خواهیم بود.

ابن تبلت با شماره مدل ۲۴۰۵CPCFBG در پایگاه داده EEC رویت شده است که البته مشخصات آن هنوز مشخص نیست.

به نظر می‌رسد این تبلت نسخه تغییرنامه یافته شیائومی پد ۶S پرو باشد که به‌تازگی معرفی شده و قرار است به رقابت تبلت‌های گلکسی تب سامسونگ و آیپد گوگل برود.

شیائومی پد ۶S پرو از یک نمایشگر ۱۲.۴ اینچی IPS LCD با نسبت تصویر ۳:۲، رزولوشن ۳۰۴۸ در ۲۰۳۲ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی بهره می‌برد.

در داخل شیائومی پد ۶S پرو از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در کنار ۸، ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم و تا ۱ ترابایت حافظه داخلی استفاده شده است. این تبلت دارای یک باتری بزرگ ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۱۲۰ وات است.

این باتری فقط در عرض ۳۵ دقیقه می‌تواند به‌طور کامل شارژ شود. از طرفی، تراشه P2 آن می‌تواند سرعت شارژ را پایش کند و تراشه G1 دوام باتری را برای مدت طولانی حفظ خواهد کرد.

شیائومی پد ۶S پرو با قیمت ۴۲۰ یورو برای نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایتی و قیمت ۴۷۰ یورو برای نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی عرضه شده است. همچنین دو نسخه ۱۲/۵۱۲ و ۱۶/۱۰۲۴ گیگابایتی به ترتیب با قیمت ۵۲۰ و ۵۹۰ یورو وجود دارند.

کاربران می‌توانند کیبورد هوشمند این تبلت را با قیمت ۸۵ یورو و قلم Focus Stylus آن را با قیمت ۶۵ یورو خریداری کنند.

در هرحال باید منتظر بمانیم و ببینیم اولین تبلت پوکو با چه مشخصات و قیمتی عرضه می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید