این دو گوشی هیجان‌انگیز پوکو به‌زودی از راه می‌رسند - تکفارس 
این دو گوشی هیجان‌انگیز پوکو به‌زودی از راه می‌رسند - تکفارس 
این دو گوشی هیجان‌انگیز پوکو به‌زودی از راه می‌رسند - تکفارس 

این دو گوشی هیجان‌انگیز پوکو به‌زودی از راه می‌رسند

افشین نوری
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - 19:12
پوکو X6

شیائومی قصد دارد به‌زودی دو گوشی هیجان‌انگیز پوکو معرفی کند که یکی از آن‌ها قاتل پرچمدار خواهد بود.

طبق یک گزارش جدید، شیائومی خود را برای معرفی گوشی‌ قاتل پرچمدار پوکو F6 و گوشی میان‌رده‌ پوکو X6 نئو آماده می‌کند.

ظاهرا پوکو F6 مدل تغییرنام یافته ردمی نوت ۱۳ توربو خواهد بود و از تراشه‌ای با نام رمزی SM8635 استفاده خواهد کرد که احتمالا عملکردی بین اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهد داشت.

پوکو X6 نئو احتمالا دارای یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود و تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۶۰۸۰ را در داخل خود خواهد داشت. این گوشی ظاهرا از یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد و از شارژ سریع ۳۳ وات پشتیبانی خواهد کرد.

از دیگر ویژگی‌های مهم این گوشی می‌توان به استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و جک صوتی ۳.۵ میلیمتری اشاره کرد. قیمت پوکو X6 نئو ممکن است حدود ۱۸۰ دلار باشد. این گوشی احتمالا اواخر فروردین معرفی خواهد شد اما پوکو F6 به احتمال زیاد اواخر خردادماه از راه خواهد رسید.

پوکو X6 پرو

شیائومی اخیرا گوشی‌های پوکو X6 و پوکو X6 پرو را در بازارهای جهانی معرفی کرد که پوکو X6 شبیه به ردمی نوت ۱۳ پرو است اما به جای دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی از یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این گوشی به تراشه اسنپدراگون ۷s نسل ۲ مجهز شده که در مقایسه با پوکو X5 سال گذشته و اسنپدراگون ۶۹۵ آن ارتقا قابل توجهی محسوب می‌شود.

پوکو X6 پرو نیز نسخه تغییرنام یافته ردمی K70E است و از تراشه قدرتمند دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا مدیاتک بهره می‌برد، اما دارای شارژ کندتر ۶۷ وات به جای ۹۰ وات در K70E است.

هر دو گوشی پوکو X6 مجهز به نمایشگرهای ۶.۶۷ اینچی AMOLED با وضوح ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۸۰۰ نیت هستند. آنها یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در داخل بریدگی هول‌پانچ و یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر دارند که برای اولین بار در سری پوکو اتفاق می‌افتد.

دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی آن‌ها دارای زوم ۲ برابر و لرزشگیر است و در کنار آن یک دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی وجود دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید