شیائومی از گوشی پوکو F4 GT با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ رونمایی کرد - تکفارس 
شیائومی از گوشی پوکو F4 GT با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ رونمایی کرد - تکفارس 

شیائومی از گوشی پوکو F4 GT با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ رونمایی کرد

افشین نوری
۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 19:48
پوکو F4 GT

شیائومی از گوشی پوکو F4 GT رونمایی کرد. این گوشی جایگزین پوکو F3 GT شده و جدیدترین سخت‌افزارها را ارائه کرده است.

پوکو F4 GT نسخه تغییرنام‌یافته ردمی K50G است که اوایل امسال در چین معرفی شد. نمایشگر این گوشی یک پنل ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و فرکانس ۱۲۰ هرتز است و از پوشش گوریلا گلس ویکتوس روی آن استفاده شده است.

پوکو F4 GT

این دستگاه با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ ارائه شده و در کنار آن ۸ و ۱۲ گیگابایت رم LPDDR4X و ۱۲۸/۲۵۶ گیکابایت حافظه داخلی با استاندارد UFS 3.1 وجود دارد.

همچنین باتری این گوشی ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد که با استفاده از فناوری ۱۲۰ وات HyperCharge فقط در عرض ۱۷ دقیقه شارژ خواهد شد.

پوکو F4 GT

پوکو F4 GT یک گوشی گیمینگ است و از سیستم خنک‌کننده بخار  LiquidCool بهره می‌برد. این گوشی همچنین مجهز به تریگرهای کشویی مغناطیسی برای انجام بازی‌هاست و می‌توان آن‌ها را شخصی‌سازی کرد.

نرم‌افزار این گوشی اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 است و در بخش اتصالات از وای‌فای ۶E و شبکه ۵G پشتیبانی می‌کند. 

پوکو F4 GT

دوربین‌های این گوشی نیز شامل یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۸ مگاپیکسلی می‌شوند و برای دوربین سلفی از سنسور ۲۰ مگاپیکسلی IMX596 سونی استفاده شده است.

قیمت پوکو F4 GT برای مدل‌های ۸/۱۲۸ و ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی به‌ترتیب ۶۳۹ و ۷۴۶ دلار است و در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و زرد قابل‌دسترس خواهد بود.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • سامان گفت:

    فقط تنها نقطه قوت شیاومی همین قیمت بود که دیگه ارزون نیست قطعا با این قیمت آدم میره ایفون دوسال پیش می‌خره که حداقل همه چیش زیره نظره امریکاس نه شیاومی که هرکاری کنی آخر انگ چینی بودن رو هیچ کاری نمیشه کرد