واتساپ به‌زودی قابلیت ویرایش پیام را ارائه می کند - تکفارس 
واتساپ به‌زودی قابلیت ویرایش پیام را ارائه می کند - تکفارس 
واتساپ به‌زودی قابلیت ویرایش پیام را ارائه می کند - تکفارس 

واتساپ به‌زودی قابلیت ویرایش پیام را ارائه می کند

افشین نوری
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - 13:14
واتس اپ

احتمالا برای شما نیز پیش آمده است که بعد از ارسال پیام در واتساپ متوجه غلط تایپی خود شده‌اید و آرزو کرده‌اید که امکان ویرایش آن را داشتید. حالا به نظر می‌رسد که واتساپ قصد دارد به کاربران خود اجازه ویرایش پیام را در آینده نزدیک بدهد.

وب‌سایت WABetaInfo گزارش داده است که واتساپ در حال آزمایش کردن قابلیتی است که امکان ویرایش متن پیام‌ها را فراهم خواهد کرد. این قابلیت قبلا در سال ۲۰۱۷ نیز رویت شده بود اما هرگز عرضه نشد.    ‌

طبق تصاویری که وب‌سایت مذکور از این قایلیت منتشر کرده است شما با ضربه زدن و نگه داشتن روی پیام و انتخاب آیکون سه‌نقطه و سپس انتخاب گزینه Edit قادر به ویرایش متن پیام خود خواهید بود.

واتساپ

همانطور که گفته شد این قابلیت هنوز در مرحله توسعه اسن و برای نسخه بتا عرضه نشده است. متاسفانه WABetaInfo اطلاعات بیشتری از این قایلیت منتشر نکرده است و معلوم نیست که تا چند ساعت بعد از ارسال پیام امکان ویرایش ان وجود خواهد داشت. 

از آنجائیکه پیش‌نمایش این قابلیت در اندروید وجود دارد، به نظر می‌رسد واتساپ می‌خواهد آن را برای iOS و دسکتاپ نیز ارائه کند. هنوز تاریخی برای عرضه عمومی این قابلیت مشخص نشده است و قبل از آن باید تسترهای نسخه بتا آن را امتحان بکنند. اگر این قابلیت در نسخه بتا هیچ‌ مشکلی نداشت می‌توان امیدوار بود که برای سایر کاربران نیز عرضه بشود.

واتساپ اخیرا قابلیت‌های خوبی را برای پلتفرم خود عرضه کرده است که از آن جمله می‌توان به ری‌اکشن‌ها و امکان ارسال فایل‌های بزرگ اشاره کرد. حالا باید صبر کنیم و ببینیم این شرکت چه قابلیت‌های دیگری برای اپلیکیشن پیام‌رسان خود ارائه می‌کند.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید