طراحی پیکسل ۷ در eBay لو رفت - تکفارس 
طراحی پیکسل ۷ در eBay لو رفت - تکفارس 
طراحی پیکسل ۷ در eBay لو رفت - تکفارس 

طراحی پیکسل ۷ در eBay لو رفت

افشین نوری
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - 08:41
پیکسل ۷ - گوگل

گوگل امسال از سری پیکسل ۷ رونمایی خواهد کرد و شایعات زیادی حول و حوش این سری وجود دارد و حالا نمونه اولیه مدل استاندارد آن در فروشگاه eBay به نمایش گذاشته شده است که تا حدودی طراحی آن را به ما نشان می‌دهد. ظاهرا تصاویر این گوشی توسط دوربین پیکسل ۷ پرو گرفته شده‌اند.

همه ما گوگل را به محرمانه نگه داشتن اسرار گوشی‌هایش می‌شناسیم و معمولا تا آخرین روز نمی‌شود فهمید که طراحی نهایی و مشخصات این دستگاه‌ها چگونه خواهد بود. این موضوع در مورد سری پیکسل ۷ نیز صادق است و ظاهرا تصویر منتشرشده در فروشگاه eBay اکنون پاک شده است.‌ 

پیکسل ۷

این فروشگاه، قیمت خرده‌فروشی این گوشی را ۶۰۰ دلار گذاشته بود که البته قیمت واقعی آن ممکن است از این هم گران‌تر باشد. افشاگری به نام Mishaal Rahaman ادعا کرده است که تصویر eBay توسط دوربین پیکسل ۷ پرو ثبت شده است. البته این گوشی هنوز به فروش گذاشته نشده است اما احتمالا به‌زودی شاهد آن نیز خواهیم بود. 

نکته جالب اینکه لیست eBay مشخصات فاش شده برای پیکسل ۷ را تاحدودی تایید می‌کند بطوریکه دو دوربین و یک فلاش LED در پشت آن در داخل یک ماژول افقی وحود خواهند داشت. پنل شیشه‌ای پشت این گوشی نشان می‌دهد که این گوشی احتمالا بین دو لایه شیشه ساندویچ شده است. 

سایر مشخصات گوشی پیکسل ۷ که در eBay به آن‌ها اشاره شده بود تقریبا مشخصات معمولی هستند که شامل درگاه USB Type-C، دکمه پاور و تنظیم صدا و نبود جک هدفون ۳.۵ میلیمتری می‌شوند. این فروشگاه در صفحه خود گفته که نسخه به فروش گذاشته شده دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است و نسخه پیش‌تولید اندروید ۱۳ را به‌همراه اپلیکیشن‌های پیکسل اجرا می‌کند. 

به هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم گوگل در نهایت سری پیکسل ۷ را با چه مشخصاتی معرفی می‌کند و آیا این گوشی‌های رضایت مشتریان را جذب می‌کنند یا نه. نظر شما درباره طراحی پیکسل ۷ چیست؟

منبع: Notebookcheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید