جک دورسی به طعنه ایلان ماسک پاسخ داد - تکفارس 
جک دورسی به طعنه ایلان ماسک پاسخ داد - تکفارس 
جک دورسی به طعنه ایلان ماسک پاسخ داد - تکفارس 

جک دورسی به طعنه ایلان ماسک پاسخ داد

افشین نوری
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 15:25
توییت جک دورسی توییتر NFT

جک دورسی مدیرعامل سابق توییتر بعد از خرید این شرکت توسط ایلان ماسک اظهار خوشخالی کرد و حالا امروز صحبت‌های جالبی را درباره این شرکت مطرح کرده است.

دورسی گفته است که هر تصمیمی که در زمان مدیرعاملی او در توییتر گرفته شده، مسئول نهایی‌اش او بوده است و در مواردی که راه را اشتباه رفته، سعی کرده آن اشتباه را جبران کند.

دورسی احتمالا این اظهارات را در واکنش به تویبت اخیر ماسک بیان می‌کند که گفته بود مدیران توییتر اشتباهاتی در گذشته داشته‌اند و حالا آن اشتباهات باید جبران شوند.

ماسک گفته بود که برخی از این اشتباهات به‌سرعت قابل حل هستند اما برخی دیگر نیاز به فکر کردن و بازنگری کلی در ساختار شرکت را دارد. به نظر ماسک همه فعالیت‌های توییتر باید شفاف شوند تا اعتماد عمومی به آن بازگردد

دورسی سپس در ادامه گفته است که صحبت‌های او در هفته گذشته نباید چندان مهم باشد که برخی‌های روی آن مانور می‌دهند. آنچه مهم است این است که بدانیم سیستم‌ها چگونه عمل می‌کنند و چگونه می‌توان به‌سرعت آن‌ها را بهبود بخشید.

به نظر دورسی، نباید هیچ‌کسی را نباید از گفتن عقایدش در توییتر منع کرد مگر اینکه صحبت‌های او در چارچوب قوانین این شرکت نباشد. در هر حال، به نظر می‌رسد حضور ماسک در توییتر حرف‌های کهنه را دوباره زنده کرده و دورسی نیز به‌نوبه‌ی خودش سعی کرده مسئولیت کارهای خودش را بپذیرد.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید